קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

עוגת לימון

עוגת לימון
עוגת לימון Curd דורשת סביב 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 545 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 36 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 16 מנות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך קמח, גרידת לימון, גבינת שמנת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. וזה לא כל כך מרהיב. נסו עוגת לימון אנג'ל מזון מלא לימון קרד ופטל טרי, Meyer Lemon And Olive Oil Chiffon Cake with Lemon Poppyseed Curd, ו עוגת לימון Curd-עקף לימון + Blogiversary + Le Creuset Stoneware Bakeware סט בגידה (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך את לימון קרד: בקערה להגדיר על מחבת של מים רותחים, לטאטא יחד מיץ לימון, חמאה, סוכר, ביצים ומלח עד חמאה נמסה ותערובת מתעבה ומעילים בחזרה של כף עץ, על 25 דקות (לא נותנים לו לרתוח). מסננים דרך מסננת בסדר רשת לתוך קערה אחרת ומערבבים גרידה. מכסים בניילון נצמד, לוחצים ישירות על פני השטח, מאפשרים להתקרר לטמפרטורת החדר, ואז מקררים עד שמצוננים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
קרם לימוןקרם לימון
חמאהחמאה
סוכרסוכר
מיםמים
ביצהביצה
מלחמלח
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
כף עץכף עץ
מסננתמסננת
מקציףמקציף
קערהקערה
מחבתמחבת
2
הפוך עוגה: מחממים תנור ל 177°. ערפל 2 8 אינץ מחבתות עוגה עגולות עם ספריי בישול וקו עם נייר קלף. בקערה בינונית, לטאטא יחד קמח, אבקת אפייה ומלח. באמצעות מערבל חשמלי במהירות בינונית, להכות חמאה עד רך. בהדרגה להוסיף סוכר וגרידת לימון ולהכות עד אור ורך, על 5 דקות, לעצור פעם אחת כדי לגרד את הצדדים ואת תחתית הקערה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
תרסיס בישולתרסיס בישול
גרידת לימוןגרידת לימון
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
מערבל ידמערבל יד
מקציףמקציף
קערהקערה
תנורתנור
3
מוסיפים ביצים אחת בכל פעם, מכים הרבה לפני כל תוספת. מערבבים /3 של תערובת קמח, ואז חצי שמנת חמוצה. חוזר, מסתיים עם האחרון / 3 של תערובת קמח. מערבבים במיץ לימון.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
4
מחלקים את הבלילה בין מחבתות, מתפשטים באופן שווה.
5
אופים עד שקיסם מוכנס במרכז העוגה יוצא נקי, 25 דקות. מגניב מחבתות על מתלה חוט במשך 5 דקות, ואז להפוך עוגות על מתלה להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
6
הפוך ציפוי: באמצעות מיקסר חשמלי במהירות בינונית, להכות יחד חמאה, גבינת שמנת וגלידה עד אור ורך. לגרד את הצדדים ואת תחתית הקערה עם מרית גמישה. בהדרגה להוסיף סוכר. המשך להכות עד אור ורך. מכסים בניילון נצמד ונותנים לשבת בטמפרטורת החדר עד שהעוגה מתקררת. אם ציפוי הופך להיות חם מדי, לקרר אותו עד שהוא חברות למעלה, אבל לא מאפשרים לו להיות נוקשה מדי כדי להפיץ.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
ציפויציפוי
חמאהחמאה
מורחיםמורחים
סוכרסוכר
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מריתמרית
קערהקערה
7
להרכיב עוגה: באמצעות סכין משונן, בזהירות לחתוך את שתי העוגות אופקית לתוך 2 שכבות.
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
8
מניחים שכבה אחת על מגש.
9
מורחים / 3 של לימון על עוגה. למעלה עם שכבת העוגה השנייה ולהפיץ עם עוד / 3 של curd.
מרכיבים שתצטרך
קרם לימוןקרם לימון
מורחיםמורחים
10
מניחים את שכבת העוגה השלישית על גבי ומורחים עם הנותרים curd. למעלה עם שכבת העוגה הסופית. כפור למעלה וצדדים של עוגה. צ ' יל עוגה עד 2 שעות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר של ממתקים, מנופהסוכר של ממתקים, מנופה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, בטמפרטורת החדרגבינת שמנת, בטמפרטורת החדר3largesביציםביצים4largesביציםביצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון טרימיץ לימון טרי2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1גרידת לימוןגרידת לימון31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גרידת לימון מגוררתגרידת לימון מגוררת01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה, בטמפרטורת החדרשמנת חמוצה, בטמפרטורת החדר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק8(חוֹרֶף)(1 מקל) חמאה לא מלוחה(1 מקל) חמאה לא מלוחה16(חוֹרֶף)(2 מקלות) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר(2 מקלות) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר