קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת לימון שמחה

עוגת לימון שמחה
עוגת לימון שמחה עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 248 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. מתכון זה משמש 10. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. מתכון זה מכלמתכונים דורש קמח עוגה, שוקולד, סוכר ומיץ לימון. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. עם כפית ציון של 16%, המנה הזו די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עוגת לימון בונדט ליום הולדת שמח לספר בישול שופע, עוגת ליצן שמח, ו עוגת יום הולדת אריה שמח.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לעוגה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את נ. ב. סולרה קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.