קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות29
מגזין

עוגת מזון מלאך עם פירות טריים רסס ליים

עוגת מזון מלאך עם פירות טריים רסס ליים
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, קינוח ידידותי fodmap? עוגת מזון מלאך עם פירות טריים רסס ליים יכול להיות מתכון יוצא דופן לנסות. מנה אחת מכילה 1237 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 2 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. אם יש לכם עוגת מזון מלאך, גרידת ליים, סוכר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. יום האם יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: עוגת מזון מלאך עם נוטלה טפטוף, תותים טריים & קרם מסקרפונה, עוגת מזון מלאך פירות טריים, ו עוגת מזון מלאך עם לימון-ג'ינג'ר מסקרפונה קרם & פירות טריים.

הוראות

1
מערבבים את מיץ הסיד, הסוכר, ו 1/4 כוס מים בסיר קטן ומביאים לרתיחה. מערבבים כל הזמן, בישול עד הסוכר מתמוסס.להכניס למקרר עד שיתקרר.חותכים עוגה וצלחת אותו על צלחות בודדות. למעלה עם תותים.מערבבים את ההתלהבות לתוך סירופ מקורר טפטוף על הפרי והעוגה.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
לשרת.

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם בחירה מצוינת לעוגה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.