קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 30 דק.
מנות30
ציון בריאות0
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת מסלול מרוצים

עוגת מסלול מרוצים
עוגת מסלול המירוצים דורשת בערך 3 שעות ו-30 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה משרת 30. צופה בדמות שלך? מתכון ללא מוצרי חלב זה מכיל 441 קלוריות , 2 גרם חלבון ו -15 גרם שומן למנה. תמורת 87 סנט למנה , מתכון זה מכסה 4% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד היטב כקינוח. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לכם צבעי מאכל, ציפוי קרם חמאה, תערובת עוגת שוקולד ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 10% , וזה די גרוע. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמועוגת בית אגרה (עוגת שכבות או עוגת בונדט - אתה בוחר) , עוגת בית אגרה (עוגת שכבות או עוגת בונדט - אתה בוחר) ועוגת עוגת פודינג אננס .

הוראות

1
מכינים ואופים כל עוגה לפי הוראות האריזה, תוך שימוש ב-13 אינץ' משומנת. x 9 אינץ'. תבניות אפייה. מצננים 10 דקות לפני שהופכים על רשתות לצינון מלא.
ציוד שתשתמש בו
צבעי מאכל שחור, צהוב ואדוםצבעי מאכל שחור, צהוב ואדום
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מעבירים את העוגות לקרש מכוסה וממקמים זו לצד זו. מקפיאים את החלק העליון של העוגות עם 5-1/3 כוסות ציפוי. גוון 1-1/2 כוסות ציפוי שחור.
מרכיבים שתצטרך
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
3
חותכים חור קטן בפינה של מאפה או שקית ניילון; ממלאים בציפוי שחור. מתאר קצה העוגה. בעזרת קצה כוכב מס' 17, צנזר תבנית משובצת על דפנות העוגה עם 1 כוס ציפוי לבן ושארית ציפוי שחור.
מרכיבים שתצטרך
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
4
גוון 2/3 כוס ציפוי אפור; ליצור מסלול מירוצים אובלי באמצע העוגה. גוון 3/4 כוס ציפוי צהוב; קווי צינור מסביב למסלול ושטח. עבור דשא, פזר נצנצים ירוקים על פני השדה.
מרכיבים שתצטרך
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
5
גוון 1/2 כוס ציפוי אדום; כיתוב מקטרת בפינות העוגה. מקם מכוניות ודגלים משובצים.
מרכיבים שתצטרך
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

עוגה עובדת ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Johnson Estate Cream Sherry. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-19 דולר.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "