קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 15 דק.
מנות15
ציון בריאות1
מגזין

עוגת מעבורת החלל

עוגת מעבורת החלל
זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. אם יש לך נרות, כוכבים סוכריית גומי, תערובת עוגה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-15 דקות. נסו עוגת מעבורת החלל, מבקרים בחלל, ו space party + moon mix (מתכונים דומים).

הוראות

1
תנור חום עד 177° (325°F למחבת כהה או לא מקל). גריז או ריסוס בתחתית וצדדים של מחבת 13x9 אינץ'. להכין ולאפות עוגה לפי הוראות על תיבת למחבת 13x9 אינץ'. מגניב 10 דקות; להסיר עוגה מחבת מתלה קירור. מגניב לגמרי, בערך 1 שעה. מקררים או להקפיא עוגה 1 שעה עד המשרד.
ציוד שתשתמש בו
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
באמצעות סכין משונן, לחתוך כיפה מעוגלת מלמעלה של עוגה לעשות משטח שטוח; עוגת מקום לחתוך בצד למטה.
ציוד שתשתמש בו
3 M&M ירוקים3 M&M ירוקים
3
חותכים עוגה כפי שמוצג בתרשים.
4
על מגש, מניחים חתיכת עוגה
5
סדר חתיכות 2, 3 ו 4 כפי שמוצג בתרשים, זמירה כדי להתאים, עומד חתיכת 3 עבור סנפיר העליון. נקודת חיתוך של חתיכה 2 עבור האף של מעבורת. לצרף כל חתיכה עם כמות קטנה של ציפוי.
מרכיבים שתצטרך
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
6
עוגת פרוסט עם שכבה דקה של ציפוי לאטום בפירורים. להקפיא 30 עד 45 דקות להגדיר ציפוי.
מרכיבים שתצטרך
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
7
מוסיפים שכבת ציפוי אחרונה לעוגה, תוך שימוש בציפוי שנשאר.
מרכיבים שתצטרך
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
8
השתמש שוש לעשות קווים אלכסוניים על פני האף של הסעות כדי לתאר את הסנפיר העליון. השתמש בחתיכות אפייה כדי לתאר קצה, כנפיים ואחורי המעבורת.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
שרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחיםשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחים
9
מוסיפים כוכבים גדולים וקטנים לכנפיים ובחזרה; מוסיפים סוכריות עגולות לשני צידי הסנפיר. כתוב " ארה " ב "או הודעה אחרת על גבי סנפיר עם ג' ל לקשט. הכנס נרות בסוף המעבורת. אם תרצה, ממש לפני ההגשה, להדליק נרות עבור " המראה."החנות מכוסה באופן רופף.
מרכיבים שתצטרך
ג ' ל קישוטג ' ל קישוט
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
שרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחיםשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחים

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. כרם פינו נואר של אלכסנה ריבאנה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
# 17 Vine Spectator Top 100 של 2013את 2010 כרם רבאנה פינו נואר הוא מצג מצוין הן של הבציר והן של אתר הכרם רבאנה.2010 הייתה עונת גידול מאתגרת, אך עם ייצור יין קפדני ומיומן קפדני, התערובת שלנו של שמונה שיבוטי differentPinot noir יצרה אינטנסיבי, מורכב ו balancedwine. ניחוחות בהירים, קדימה של דובדבן שחור, צמחים מיובשיםתווים פלורליים מורמים על ידי דבשה ופריחה אניס. טעמי שרי מסיבלבלאק דקדנטיים ומשתלבים היטב עם תבלינים, קולה וגווני קקאו. המרקם שופע ועשיר, גימור עםטאנינים רכים סביב המספקים מבנה מושלם עבור cellaring.