קושיקל
מוכן ב9 דק.
מנות8
ציון בריאות1
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

עוגת פאונד בגריל עם קרם לימון אוכמניות

עוגת פאונד בגריל עם קרם לימון אוכמניות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגה קילו בגריל עם קרם לימון אוכמניות. מנה אחת מכילה 253 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. מתאים ל-8 מנות. לכי לחנות וקחי אוכמניות, סוכר, לימון, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זמן הכנת המתכון כ 9 דקות. נסו עוגת ליטרת לימון בגריל עם אפרסקים ושמנת, עוגה יבשה עם אוכמניות וסירופ לבנדר, ו עוגת קילו בגריל עם זיגוג גבינת שמנת ואפרסקים בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים גריל בינוני. באמצעות מיקסר חשמלי על מהירות גבוהה, לנצח שמנת וסוכר עד פסגות רכות טופס. מקפלים בקורט לימון. כיסוי וצינה.
מרכיבים שתצטרך
קרם לימוןקרם לימון
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
מניחים פרוסות עוגה על באח וגריל עד חום זהוב בצד אחד, על 2 דקות. צפה בזהירות, כמו עוגה יהיה טוסט במהירות. עם מרית חסינת חום, בזהירות להעיף פרוסות גריל עד חום זהוב בצד השני, 1 עד 2 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
ציוד שתשתמש בו
1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
3
כדי לשרת, מניחים פרוסה של עוגה קילו בגריל על צלחת העליון עם מנה נדיבה של קרם לימון וכמה אוכמניות. חזור עם העוגה שנותרה, קרם וגרגרים.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'
עוגה יבשהעוגה יבשה
טארטים זעירים בציפוי אדוםטארטים זעירים בציפוי אדום
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
קליפות מלימוןקליפות מלימון

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם הבחירה הראשונה שלי לעוגה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.