קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 20 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

עוגת פירות אנג'ל

עוגת פירות אנג'ל
עוגת פירות אנג'ל עוגה היא ללא גלוטן ומספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %77 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 3770 קלוריות, 72 גרם חלבון ו 68 גרם שומן. זה ... יקר מתכון לאוהדים של מזון סקוטי. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-20 דקות. גשו לסופר וקנו חלב, תערובת פודינג מיידית, פירות קיווי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. יום האם יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. נסו עוגת פירות אנג'ל, עוגת פירות אנג'ל, ו עוגת מזון אננס אנג'ל: טרי ופירותי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

Cream Sherry, Moscato d'Asti, and Port are great choices for Cake. A common wine pairing rule is to make sure your wine is sweeter than your food. Delicate desserts go well with Moscato d'Asti, nutty desserts with cream sherry, and caramel or chocolate desserts pair well with port. You could try NV Johnson Estate Cream Sherry. Reviewers quite like it with a 5 out of 5 star rating and a price of about 19 dollars per bottle.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "