קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות2
ציון בריאות2
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת פרג לימון חמש דקות

עוגת פרג לימון חמש דקות
המתכון חמש דקות עוגת לימון פרג יכול להתבצע בערך 5 דקות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. צופה בדמות שלך? למתכון צמחוני לקטו אובו זה יש 402 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 25 גרם שומן למנה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם יש בידכם סודה לשתייה, סוכר, פרג ועוד כמה מרכיבים, תוכלו להכין אותה. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זה עובד טוב כמו קינוח זול מאוד. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 26%, וזה די רע. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון חטיפי גרנולה של פרג שקדים לעיסים (גם וריאציה של פרג לימון), עוגת לימון ופרג, ו עוגת זרעי לימון-פרג.

הוראות

1
הקציפו קמח, סוכר, חלב חמאה, שמן צמחי, סודה לשתייה, פרג ותמצית לימון יחד בקערה עד לקבלת תערובת חלקה. מקציפים פנימה את הביצה.
מרכיבים שתצטרך
תמצית לימוןתמצית לימון
שמן צמחישמן צמחי
סודה לשתייהסודה לשתייה
פרג זרעיםפרג זרעים
חלב-חמאהחלב-חמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
יוצקים את הבלילה לכוס גדולה חסינת מיקרוגל או ספל קרמיקה או קערת דגנים.
מרכיבים שתצטרך
דגני בוקרדגני בוקר
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
3
מחממים במיקרוגל גבוה עד שקיסם המוחדר למרכז יוצא נקי, כ -3 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קיסמיםקיסמים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב עוגה עם שרי שמנת, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "