קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות4
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת פרג לימון לחה

עוגת פרג לימון לחה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים,אז נסו עוגת פרג לימון לחה. מנה אחת מכילה 722 קלוריות, 12 גרם חלבון, ו 48 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. אם יש לכם קמח עוגה, פרג, מיץ לימון וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 30%, וזה די רע. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: חטיפי גרנולה של פרג שקדים לעיסים (גם וריאציה של פרג לימון), עוגת פרג לימון, ו עוגת פרג לימון.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). גריז וקמח אחד 9 איקס 5 מחבת כיכר אינץ.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
תנורתנור
2
מנפים יחד את הקמח, 1 כוס בתוספת 2 כפות סוכר לבן ומלח. ואז מערבבים פנימה את קליפת הלימון, הפרג והחמאה. מקציפים פנימה את הביצים, אחת אחת, ומקציפים היטב אחרי כל הוספה.
מרכיבים שתצטרך
פרג זרעיםפרג זרעים
סוכר מגורעןסוכר מגורען
קליפת לימוןקליפת לימון
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
מלחמלח
3
יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
אופים ב 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס) במשך שעה 1 ו 15 דקות או עד קיסם מוכנס במרכז יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
5
בסיר על אש נמוכה; מבשלים 3/4 כוס סוכר לבן ומיץ הלימון עד ערבוב עד להמסת הסוכר.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
תן להתקרר רק לחמם או לטמפרטורת החדר.
7
מוציאים את העוגה מהתנור ומניחים את התבנית על רשת-מניחים דף עוגיות מתחת לרשת זו. דוקרים את החלק העליון של העוגה מספר פעמים בעזרת קיסם.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
8
מברישים את החלק העליון של העוגה בסירופ החם או בטמפרטורת החדר, ומאפשרים להרבה מהסירופ לרדת ולהיספג בדפנות ובתחתית העוגה. מצננים מעט בתבנית לפני שמוציאים את העוגה לרשת כדי להתקרר לחלוטין. כשהיא מקוררת לחלוטין, עטפו את העוגה בנייר כסף או בניילון מקפיא והניחו לעוגה לנוח לפחות יום אחד לפני ההגשה לאורחים שלכם.
מרכיבים שתצטרך
סירופסירופ
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לעוגה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.