קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

עוף קייג'ון עם תירס ושעועית שחורה

עוף קייג'ון עם תירס ושעועית שחורה
עוף קייג'ון עם תירס ושעועית שחורה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 441 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 22 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם רוטב ברביקיו, תיבול cajun, לחתוך עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של מזון קריאולי. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. . המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: שעועית שחורה Cajun עם נקניק ותירס, סיר אחד עוף סיד כוסברה עם תירס ושעועית שחורה, ו עוף בסיר קרמי קרוק עם שעועית שחורה ותירס.

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור Cajun. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות Salneval Albarino. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 9 דולר לבקבוק.
Salneval Albarino
Salneval Albarino
קש בהיר בצבע, האף של Albariño זה מפתה עם דבש, אגס ופירות טרופיים ורכיב מינרלי קל. זה עסיסי ורך עם טעמי הדר ופרחים בפה, ובכל זאת הוא עגול ורך באותו time.It תואם באופן מושלם עם פירות ים טריים רכיכה; הוא ליווי אידיאלי למטבח אסיה מלוח, חריף; והוא גם נהדר בכוחות עצמו כיין קוקטייל. אוהבי מזון הרפתקנים באמת ידהימו ויעוררו השראה בחבריהם על ידי הגשתו עם זיווג סביר, אבל פנטסטי של צלעות ברביקיו מסורתיות עם רוטב מתוק, חריף מעט עגבניות מבוסס.