קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת קוקוס משמש

עוגת קוקוס משמש
עוגת קוקוס משמש דורש כ 45 דקות מתחילתו ועד סופו. אתה מקבל קינוח שמגיש 8. צופה הדמות שלך? זה מתכון צמחוני יש 707 קלוריות, 10 גרם חלבון, ו 37 גרם שומן למנה. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. גשו לסופר וקנו משמר משמש, מלח כשר, סוכר מגורען, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 30%. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: עוגת קפה קוקוס משמש, עוגת הקוקוס הקלויה של לזרוק במילוי קוקוס וקרם חמאת קוקוס, ו עוגיות קוקוס משמש.

הוראות

1
מחממים תנור ל -350 פ. טוסט את הקוקוס על תבנית עם נייר אפייה, זורק מדי פעם, עד להזהבה, 10 עד 12 דקות. חמאת שני 8-אינץ עגול עוגת מחבתות. בקערה גדולה מקציפים את הקמח, אבקת האפייה והמלח. בעזרת מערבל חשמלי מקציפים את החמאה והסוכר המגורר עד שהם תפוחים. מקציפים פנימה את הביצים אחת אחת, ואז את הווניל ו -3 / 4 כוס המשמרות. לחלופין מוסיפים את תערובת הקמח והחלב, מערבבים רק עד להטמעה. מחלקים את הבלילה בין התבניות ואופים עד שקיסם המוחדר למרכזים יוצא נקי, 40 עד 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך
אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים
משמרמשמר
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
דבש הדריםדבש הדרים
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוציאים את העוגות מהתבניות ומניחים להתקרר לחלוטין על מתלה. בעזרת מערבל חשמלי מקציפים את השמנת הכבדה, השמנת החמוצה וסוכר הקונדיטורים ליצירת פסגות נוקשות. סנדוויץ ' את העוגות עם הנותרים 1/2 כוס שימורים. פרוסט עם תערובת השמנת ולחץ על הקוקוס על הצדדים. עצה קדימה: להפוך את העוגות, לעטוף בחוזקה, ולאחסן בטמפרטורת החדר עד 2 ימים. הכינו את הכפור והקפיאו את העוגות עד 4 שעות לפני ההגשה. מקררים עד 30 דקות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
משמרמשמר
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו

מרכיבים

2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי משמששימורי משמש2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(חוֹרֶף)סוכר ממתקיםסוכר ממתקים4largesביציםביצים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס ממותק מגוררקוקוס ממותק מגורר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 1/2 מקלות) חמאה לא מלוחה, בטמפרטורת החדר, ועוד יותר למחבתות(1 1/2 מקלות) חמאה לא מלוחה, בטמפרטורת החדר, ועוד יותר למחבתות11 קילו קישואים,תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת