קושיבינוני
מוכן ב15 דק.
מנות15
ציון בריאות2
סוגי מאכליםלחם
מגזין

עוגת קינמון פריך-גבינת שמנת-לחם בננה-אגוז

עוגת קינמון פריך-גבינת שמנת-לחם בננה-אגוז
קינמון פריך-מצופה גבינת שמנת-לחם בננה-אגוז הוא צמחוני לחם. מתאים ל-15 מנות. מנה אחת מכילה 461 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 23 גרם שומן. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם קינמון טחון, מלח, ביצים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. מתכונים דומים: גבינת שמנת פקאן כתומה - לחם בננה-אגוזים, חמאת בוטנים Streusel-מצופה גבינת שמנת-לחם בננה אגוז, ו לחם בננה מצופה קינמון.

הוראות

1
מקציפים חמאה וגבינת שמנת במהירות בינונית עם מיקסר חשמלי עד שמנת. בהדרגה להוסיף סוכר, להכות עד אור ורך.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
2
מוסיפים ביצים, 1 בכל פעם, מכים רק עד מעורבב לאחר כל תוספת.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
3
שלב קמח הבא 3 מרכיבים; בהדרגה להוסיף תערובת חמאה, מכה במהירות נמוכה רק עד מעורבב. מערבבים בבננות, פקאן, וניל. הבלילה כפית לתוך 2 משומן ו floured 8-x 4 אינץ ' loafpans.
מרכיבים שתצטרך
בננהבננה
ונילוניל
חמאהחמאה
פקאניםפקאנים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
4
מערבבים יחד סוכר חום, 1/2 פקאן כוס, 1 כף קמח, 1 כף חמאה מומסת, וקינמון.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
קינמוןקינמון
חמאהחמאה
פקאניםפקאנים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
5
מפזרים תערובת שווה על הבלילה.
6
אופים ב 350 במשך 1 שעה או עד מפרט עץ ארוך מוכנס במרכז יוצא נקי הצדדים להתרחק מחבת, מיגון עם רדיד אלומיניום האחרון 15 דקות כדי למנוע בראונינג, במידת הצורך. לחם מגניב במחבתות על מדפי תיל 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
מחבתמחבת
7
הסר מחבתות, מגניב 30 דקות על מתלים תיל לפני חיתוך.

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבננות פירה (1 1/4 קילו בננות unpeeled, על 4 בינוני)בננות פירה (1 1/4 קילו בננות unpeeled, על 4 בינוני)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס בטטה מבושלת1 כוס בטטה מבושלת1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה מומסתחמאה מומסת227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת, מרוכךחבילת גבינת שמנת, מרוכך2largesביציםביצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה0(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן קצוצים, קלוייםאגוזי פקאן קצוצים, קלויים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן קצוצים, קלוייםאגוזי פקאן קצוצים, קלויים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס