קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת קפה שמנת חמוצה

עוגת קפה שמנת חמוצה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ארוחת בוקר, אז תנו הזדמנות ל עוגת קפה שמנת חמוצה. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה 437 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 22 גרם שומן. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, לכו לחנות ותביאו את תמצית ונילן, קמח, מלח כשר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו עוגת קפה שמנת חמוצה, עוגת קפה שמנת חמוצה, ו עוגת קפה שמנת חמוצה (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להפוך את streusel, לשלב את הסוכר החום, אגוזי מלך, שוקולד, קינמון, ואספרסו טחון בקערה קטנה, ומערבבים עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
אספרסו טחוןאספרסו טחון
סוכר חוםסוכר חום
שוקולדשוקולד
קינמוןקינמון
אגוזי מלךאגוזי מלך
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
כדי להפוך את העוגה, למקם מתלה תנור באמצע התנור, ולחמם מראש את התנור ל 325 מעלות F (325 מעלות F אם באמצעות תנור הסעה). בשורה התחתונה ואת הצדדים של מחבת כיכר 10 כוס עם לסכל ולשמן אותו קלות (רצוי עם פאם). לנפות את הקמח, אבקת אפייה, סודה לשתייה, ומלח יחד. באמצעות מערבל חשמלי מצויד מצורף ההנעה, להכות את החמאה במהירות בינונית במשך כ 3 דקות, עד רך וחלק.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
מחבת כיכרמחבת כיכר
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
3
מוסיפים את הסוכר המגורען ומכים במהירות בינונית גבוהה במשך 5 דקות, עד אור ורך. לגרד את הצדדים של הקערה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מוסיף את הביצים, אחד בכל פעם, ומכה עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
5
מוסיפים את הוניל ומערבבים עד לשלב.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
6
מוסיפים חצי מתערובת הקמח ומכים במהירות נמוכה עד רק בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
7
מוסיפים את השמנת החמוצה ומערבבים עד מעורבב, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
8
מוסיף את תערובת הקמח הנותרת ומערבבים עד רק בשילוב. אל תערבבי יותר מדי. לגרד חצי הבלילה למחבת מוכן ולהפיץ אותו באופן שווה. באופן שווה להפיץ חצי תערובת streusel מעל הבלילה. ואז כפית הבלילה שנותרה באופן שווה על streusel, ולהפיץ אותו באופן שווה. לפזר את streusel הנותרים באופן שווה על גבי.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
אופים במשך 68 עד 70 דקות (50 עד 60 דקות אם באמצעות תנור הסעה), עד הציפוי הוא השחמה וקיסם שיניים מוכנס במרכז העוגה יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
10
להעביר את המחבת למתלה תיל ולתת מגניב במשך 20 דקות. הרם את העוגה ואת אניה רדיד מן המחבת, לקלף את נייר הכסף, ולהחזיר את העוגה על המדף כדי להתקרר לחלוטין. באמצעות סכין משונן, לחתוך את עוגת הקפה לפרוסות בעובי 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
קפהקפה
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
מתלה תילמתלה תיל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מריר (רצוי Valrhona Caraibe 66 אחוזים), קצוץ לחתיכות 1/2 אינץשוקולד מריר (רצוי Valrhona Caraibe 66 אחוזים), קצוץ לחתיכות 1/2 אינץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(ארוז) סוכר חום כהה(ארוז) סוכר חום כהה2תוספת זחליםביצים, בטמפרטורת החדרביצים, בטמפרטורת החדר5326 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך4(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחון (רצוי סייגון, ראה הערה להלן)קינמון טחון (רצוי סייגון, ראה הערה להלן)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פולי אספרסו טחונים דקפולי אספרסו טחונים דק1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה, בטמפרטורת החדרשמנת חמוצה, בטמפרטורת החדר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 מקל) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר(1 מקל) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר2(יכול להיות או להרחיק)משחת שעועית וניל או תמצית וניל טהורהמשחת שעועית וניל או תמצית וניל טהורה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוצים גסאגוזי מלך קצוצים גס