קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 15 דק.
מנות15
ציון בריאות1
מגזין

עוגת קרם אוריאו

עוגת קרם אוריאו
מנה אחת מכילה עד 3 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 255 קלוריות. והוא יספק כ 15 מנות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חמאה, ג'לי בטעם וניל, פודינג מיידי, ציפוי קצפת, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 4 שעות ו-15 דקות. מתכונים דומים: תותים ופאי שמנת, חטיפי אפרסקים וקרם, ו ללא גלידה יצרנית Funfetti עוגת הבלילה גולדן אוריאו גלידה.

הוראות

1
למחוץ 24 עוגיות דק; לערבב עם חמאה. לחץ על החלק התחתון ומעלה של צלחת פאי 9 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
חמאהחמאה
2
קוצצים את שאר העוגיות. מקציפים תערובות פודינג וחלב בקערה גדולה עם להקציף 2 דקות. מערבבים בשוט מגניב ועוגיות קצוצות; כף לקרום.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
קרוםקרום
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
להכניס למקרר 4 שעות או עד סט.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירה הראשונה שלי לעוגיות אוריאו. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.