קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

עוגת קרם מוקה שוקולד בקערה אחת

עוגת קרם מוקה שוקולד בקערה אחת
, המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 337 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 10 גרם שומן. והוא יספק כ 16 מנות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לכם מים, סירופ שוקולד, שמן canolan, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו עוגת שכבות מוקה עם מילוי שוקולד-רום, בייקון שוקולד Mochan גלידה עוגה-פחמימות נמוכות & ללא גלוטן, ו מוקה מוס אנג'ל עוגת מזון עם שוקולד קצפת (מתכונים דומים).

הוראות

1
Preheat oven to 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
To prepare cake, lightly spoon flour into dry measuring cups; level with a knife.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
סכיןסכין
3
Combine flour and next 6 ingredients (through salt) in a large bowl.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
Add mayonnaise and oil; beat with a mixer at low speed until well blended. Slowly add brewed coffee and vanilla; beat with a mixer at low speed 1 minute or until well blended. Stir in chocolate; pour batter into a 13 x 9-inch baking pan coated with cooking spray.
מרכיבים שתצטרך
קפה מבושלקפה מבושל
תרסיס בישולתרסיס בישול
מיונזמיונז
שוקולדשוקולד
ונילוניל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
בלנדרבלנדר
5
Bake at 350 for 30 minutes or until a wooden pick inserted in center comes out clean. Cool completely in pan on a wire rack.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
6
To prepare mocha cream, combine water and coffee granules in a large bowl; stir until granules dissolve.
מרכיבים שתצטרך
קפה נמסקפה נמס
קרםקרם
מוקהמוקה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
Add marshmallow creme; beat with a mixer at low speed until smooth. Fold in whipped topping.
מרכיבים שתצטרך
קרם מרשמלוקרם מרשמלו
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
8
Spread mocha cream over top of cake; drizzle with chocolate syrup. Chill until ready to serve.
מרכיבים שתצטרך
סירופ שוקולדסירופ שוקולד
מוקהמוקה
קרםקרם

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים3(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ שוקולד קל (כגון סירופ Lite של הרשי)סירופ שוקולד קל (כגון סירופ Lite של הרשי)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש255אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות קמח לכל מטרה (אודותכוסות קמח לכל מטרה (אודות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרגרי קפה מיידייםגרגרי קפה מיידיים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז דל שומןמיונז דל שומן198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרם מרשמלוקרם מרשמלו1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי שוקולד semisweetפירורי שוקולד semisweet2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקפה חם מבושל חזקקפה חם מבושל חזק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקקאו לא ממותקקקאו לא ממותק2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים רותחיםמים רותחים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אור קפוא מוקצף ציפוי, מופשראור קפוא מוקצף ציפוי, מופשר