קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 25 דק.
מנות8
ציון בריאות12
מגזין

עוגת קרמל מיושנת

עוגת קרמל מיושנת
צריך קינוח צמחוני? עוגת קרמל מיושנת יכולה להיות מתכון מצוין לנסות. מנה אחת מכילה עד 18 גרם חלבון 63 גרם של שומן, וסך הכל 1210 קלוריות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לכם קליפה עוגה, קמח, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. . זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-25 דקות. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: עוגת אפרסק מיושנת, עוגות קרמל מיושנות, ו עוגת שכבות קרמל מיושנת.

הוראות

1
בסיר בינוני, מערבבים יחד 1 כוס סוכר, קמח, מלח, חלב וחלמון ביצה, ערבוב עד חלקה. מבשלים מעל חום בינוני עד עבה מבעבע, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר מהחום והנח בצד.
3
מפזרים הנותרים 1 כוס סוכר במחבת ברזל יצוק 10 אינץ'. מבשלים מעל חום בינוני, ערבוב כל הזמן עד סוכר הוא caramelized.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר מן החום בזהירות לשפוך לתוך תערובת קרם חם. מערבבים עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
5
יוצקים תערובת לתוך מאפה. צינה לחלוטין ומגישים עם קצפת
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הסלבאך אוסטר מוזל ריזלינג קבנט עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Kabinett crackly, מעומלן וללא דופי; מאוד אנגלי-צמחים; במיוחד appley ו minerally; גימור מנתה שטרן. הולך עם כל דבר שאתה רוצה במטבח עוף, רכיכה ופירות ים, במיוחד אם מלווה רטבים מבוססי שמנת או חמאה. נהדר עם סלטים בקיץ ועם מטבח פסיפיק רים.