קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות12
ציון בריאות3
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת רסק התפוחים של אוליביה

עוגת רסק התפוחים של אוליביה
צריך קינוח צמחוני לקטו אובו? עוגת רסק התפוחים של אוליביה יכולה להיות מתכון סופר לנסות. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 7 גרם חלבון, 23 גרם שומן, ובסך הכל 498 קלוריות. אם יש לכם ציפורן טחונה, אגוזי מלך, צימוקים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 25 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 27%. ציון זה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: עוגת תפוחים, עוגת תפוחים, ו עוגת תפוחים.

הוראות

1
בקערה גדולה חמאת שמנת וסוכר עד שהם בהירים ותפוחים.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים ביצים, אחת אחת, ומקציפים היטב לאחר כל הוספה.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
3
שלב את הקמח, הציפורן, אגוז המוסקט, הסודה לשתייה, הקינמון והמלח.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
ציפורןציפורן
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
4
מוציאים 1/2 כוס תערובת קמח לקערה קטנה; מערבבים פנימה צימוקים ואגוזים.
מרכיבים שתצטרך
צימוקיםצימוקים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
אגוזיםאגוזים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מוסיפים לתערובת הקמח שנותרה לתערובת המוקרמת לסירוגין עם רסק תפוחים, ומקציפים היטב לאחר כל הוספה. מערבבים בתערובת צימוקים.
מרכיבים שתצטרך
רסק תפוחיםרסק תפוחים
צימוקיםצימוקים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
6
יוצקים את הבלילה ל -10 אינץ ' משומן ומקומח. מחבת צינור מחורצת.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
אופים בחום של 350 ניתנים לזיהוי למשך 65-75 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת כדי להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

עוגת רסק תפוחים בתפריט? נסה להתאים עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. את יכולה לנסות את קרם שרי. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "