קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות15
ציון בריאות1
מגזין

עוגת שוקולד צ'יפס זוקיני

עוגת שוקולד צ'יפס זוקיני
עוגת שוקולד צ'יפס Zucchini דורשת סביב 1 שעה ו -45 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 352 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 17 גרם שומן. והוא יספק כ 15 מנות. . אם יש לך חלב, שמן צמחי, סוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון לא כל כך spoonacular סופר של 15%. נסו עוגת פצפוצי שוקולד, עוגת חטיף שוקולד צ'יפס זוקיני, ו עוגת שוקולד צ'יפס עם ציפוי בצק עוגיות שוקולד צ' יפס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 325 מעלות F (165 מעלות C). גריז וקמח מחבת 9x13 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
2
מערבבים קמח, אבקת קקאו, סודה לשתייה ואבקת אפייה בקערה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים את החלב והחומץ בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
תן לעמוד במשך 5 דקות כדי חמוץ החלב. הכה בחמאה, סוכר, שמן צמחי, ביצים, ותמצית וניל. מערבבים את החומרים הנוזליים לתוך תערובת הקמח עד רק בשילוב. מקפלים בקישואים.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
שמן צמחישמן צמחי
קישואיםקישואים
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
5
יוצקים את הבלילה למחבת מוכנה, ומפזרים שבבי שוקולד.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
אופים בתנור שחומם מראש עד שקיסם שיניים מוכנס למרכז יוצא נקי, כ 45 דקות. מגניב המחבתות במשך 10 דקות לפני הסרת להתקרר לחלוטין על מתלה תיל.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו לא ממותקאבקת קקאו לא ממותק2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות11 קילו קישואים,חומץ לבן מזוקקחומץ לבן מזוקק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים מגורדיםקישואים מגורדים