קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות13
מגזין

עוגת שקדים-משמש

עוגת שקדים-משמש
מתאים ל-16 מנות. מנה זו מכילה כ 7 גר' של חלבון, 18 גרם של שומן, וסך הכל 232 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לכם ממרח שקדים, שקדים, קרם חמאה חסין תקלות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון של 33% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. מתכונים דומים: עוגת שקדים משמש, עוגת שקדים ומשמש, ו עוגת שקדים משמש.

הוראות

1
מורחים את השכבה התחתונה של העוגה עם ריבת משמש כ 1/4 כוס. צורה להדביק שקדים לתוך דיסק שטוח ומניח על גיליון של פלסטיק לעטוף; לכסות עם גיליון שני של פלסטיק להתגלגל לתוך סיבוב 9 אינץ'. לקלף את השכבה העליונה של פלסטיק ולהפוך דבק שקדים על השכבה התחתונה של העוגה; לקלף את שאריות ניילון לעטוף לקצץ את כל קצוות לא אחידים.
מרכיבים שתצטרך
2
מורחים את החלק התחתון של שכבת העוגה העליונה עם ריבת משמש כ 1/4 כוס; שכבה להגדיר, ריבה בצד למטה, על ממרח שקדים. חם 3/4 כוס ריבת משמש בתנור מיקרוגל או על אש נמוכה על הכיריים, ואז לשפוך דרך מסננת חוט בסדר; אתה צריך בערך 1/2 כוס. מקציפים לתוך קרם חמאה; להשתמש קרם חמאה משמש כדי עוגת פרוסט.
מרכיבים שתצטרך
3
מקשטים למעלה או צדדים עם שקדים פרוסים.
מרכיבים שתצטרך