קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוטפת עוף ממרח אבוקדו

עוטפת עוף ממרח אבוקדו
עוטפת עוף ממרח אבוקדו היא טבעוני ומספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 6 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 254 קלוריות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם עלי חסה, טורטיות קמח, עוף בגריל לימון ועשב, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: עוטפת עוף ממרח אבוקדו לשניים, עוטפת עוף ממרח אבוקדו, ו עוטפת עוף בגואקמולי אננס.

הוראות

1
מקום הראשון 3 מרכיבים בקערה בינונית; מחית עם מזלג עד חלקה. מערבבים עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מקום 1 עלה חסה על כל טורטייה; להפיץ על תערובת 1/4 כוס אבוקדו על כל עלה חסה. למעלה כל מנה עם 1/2 כוס עוף בגריל לימון עשב.
מרכיבים שתצטרך
עלי חסהעלי חסה
טורטיהטורטיה
אבוקדואבוקדו
עוף שלםעוף שלם
מורחיםמורחים
לימוןלימון
3
להפשיל. לעטוף בנייר כסף או נייר קלף; צמרמורת.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. Drappier Brut Nature André & Michel Pinot Noir אפס מינון עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
Drappier ברוט טבע אנדרה ומישל פינו נואר אפס מינון
Drappier ברוט טבע אנדרה ומישל פינו נואר אפס מינון
לאוהבי תחושות טהורות יצרנו 100% פינו נואר cuvée ללא מינון. הוא מכיל רק את שאריות הסוכר הטבעיות של היין בפחות מ-2g לכל בקבוק. יתר על כן, השימוש במינימום מוחלט של גופרית נותן ליין את החופש להביע את עצמו לחלוטין. על האף יש פריך באותו זמן פירות בשלים. על החיך הוא זקוף וטהור, עם עדינות ורעננות בשפע.זהב ורמיליון בצבע. האף של ענבים שחורים מגוהצים טריים, של פירות אדומים, לבנים והדרים. חיך שופע עם בשר של אפרסק כרם וזר של עשבי תיבול ארומטיים. הערות חריפות קטנות בגימור. שמפניה משובחת ומלוטשת וטהורה.אידיאלי כמו אפריטיף. הליווי המושלם למאכלי ים, סשימי או אפילו גבינת עיזים רכה.