קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות19
מגזין

עוף גביני Tetrazzini

עוף גביני Tetrazzini
עוף גביני Tetrazzini עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 38 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 486 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. . אם יש לכם קמח, פטריות, פטרוזיליה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 25 דקות. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: טטרזיני עוף בגבינה וקרם, שמנת גבינה קל טונה Tetrazzini, ו עוף Tetrazzini.

הוראות

1
מחממים תנור ל 325 מעלות F (165 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מחממים חמאה במחבת גדולה מעל חום בינוני. מערבבים חתיכות עוף, ומבשלים לחום. מערבבים פטריות, וחום.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
פטריותפטריות
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים פלפל אדום ובצל ירוק, ומבשלים כמה דקות, ערבוב כל הזמן. מערבבים בקמח, ומבשלים כמה דקות, ערבוב עד מעורבב היטב. מערבבים בהדרגה מרק עוף, שמנת ושרי; מבשלים, ערבוב, עד חלקה מעובה. מתבלים במלח, פלפל וקורנית.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
בצל ירוקבצל ירוק
פלפל אדוםפלפל אדום
פלפלפלפל
שרי.שרי.
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
טימיןטימין
מלחמלח
4
בינתיים, להביא סיר גדול של מים מומלחים קלות לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מוסיף פסטה, ומבשלים עד רק מכרז, על 8 דקות; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
6
לזרוק תערובת עוף עם פסטה, גבינת פרמזן, ופטרוזיליה. כפית לתוך צלחת אפייה 1 1/2 ליטר.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
עוף שלםעוף שלם
פטרוזיליהפטרוזיליה
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
אופים בתנור שחומם מראש במשך 35 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
הסר, למעלה עם גבינת Jarlsberg, ולחזור לתנור; אופים עד גבינה מותכת.
מרכיבים שתצטרך
גבינת יארלסברגגבינת יארלסברג
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה0(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובש, מרוסקטימין מיובש, מרוסק2(חוֹרֶף)שרי יבששרי יבש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוסבצל ירוק פרוס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת Jarlsberg גרוסהגבינת Jarlsberg גרוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם בהירקרם בהיר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת פסטה rotelle pastaחבילת פסטה rotelle pasta0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1קטןפלפל אדום, חתוך לרצועותפלפל אדום, חתוך לרצועות1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עצמות, ללא עור, חתוך ברצועות 1 אינץחזה עוף ללא עצמות, ללא עור, חתוך ברצועות 1 אינץ