קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות23
מגזין

עוף הדר

עוף הדר
עוף הדר יכול להיות רק חלב חינם מתכון שחיפשת. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. למנה העיקרית הזו יש 450 קלוריות, 38 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 2. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לך קליפת לימון, מים, עמילן תירס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון טוב של 63%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון שמן זית כיכר פרגים הדרים עם זיגוג וניל הדרים, זסטי פרי הדר דלורית דלעת פרי הדר עם ארוגולה, ו לכריכי לחם פרי הדר במילוי קרם הדרים מעורב.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את עמילן התירס, הג ' ינג ' ר והקאיין. מערבבים פנימה את מיץ התפוזים, רוטב הסויה, המים, מיץ הלימון, הדבש, השום, קליפת התפוז והלימון עד לקבלת תערובת חלקה; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
הדבק או צבע מאכל נוזלי-ירוק, צהוב, כחול ואדוםהדבק או צבע מאכל נוזלי-ירוק, צהוב, כחול ואדום
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
במחבת גדולה הקפיצו עוף בשמן עד שכבר לא ורוד. מערבבים תערובת עמילן תירס; מוסיפים בהדרגה לתבנית. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 1-2 דקות או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מגישים עם פסטה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
4
מפזרים בצל.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2ריבס, קצוץ טרי או קפואפסטה חמה ומבושלת, אופציונליתפסטה חמה ומבושלת, אופציונלית1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס1שן שום, טחוןשן שום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוסבצל ירוק פרוס1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1(יכול להיות או להרחיק)קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת3(חוֹרֶף)רוטב סויה מופחת נתרןרוטב סויה מופחת נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1(יכול להיות או להרחיק)קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף נטול עצמות, חתוך לחתיכות 3/4 אינץחזה עוף נטול עצמות, חתוך לחתיכות 3/4 אינץ2(חוֹרֶף)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב