קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

עוף ואורז שמנת

עוף ואורז שמנת
עוף ואורז שמנת עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 690 קלוריות, 32 גרם חלבון ו-45 גרם שומן. מתאים ל-8 מנות. תמורת $1.63 למנה, מתכון זה מכסה 21% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש חמאה, קמח, גבינה אמריקאית מעבדת ואורז. 9 אנשים מצאו את המתכון הזה טעים ומשביע. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון טוב של 56%. מתכונים דומים: עוף עם אורז שמנת, עוף עם אורז שמנת ואורז עוף שמנת.

הוראות

1
מורחים אורז לתוך 3-Qt רדוד משומן. או 13 אינץ'. x 9 אינץ'. צלחת אפייה; לְהַפְרִישׁ.
מרכיבים שתצטרך
קרקרים בטעם חמאה כתוש (כ-32)קרקרים בטעם חמאה כתוש (כ-32)
12 אונקיות גבינה אמריקאית עיבוד (Velveeta), חתוכה לקוביות12 אונקיות גבינה אמריקאית עיבוד (Velveeta), חתוכה לקוביות
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
2
בסיר, ממיסים 1/4 כוס חמאה; מערבבים פנימה קמח עד לקבלת תערובת חלקה. מוסיפים בהדרגה חלב, חמין, מלח מתובל, אבקת שום ופלפל. להביא לרתיחה; מבשלים ומערבבים במשך 2 דקות או עד שמסמיך ומבעבע. להפחית את החום; להוסיף עוף, גבינה ושמנת חמוצה; מערבבים עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
דלעות פאי בינוני כל אחת)דלעות פאי בינוני כל אחת)
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
יוצקים על אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
4
ממיסים את החמאה הנותרת; לזרוק את פירורי הקרקר.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ואגוזי פקאן קצוציםתוספת מוקצפת ואגוזי פקאן קצוצים
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
5
מפזרים מעל תבשיל.
6
אופים, ללא כיסוי, ב-425 מעלות למשך 10-15 דקות או עד שהם מתחממים.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

114אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה, מחולקתחמאה, מחולקת2(יכול להיות או להרחיק)גרגרי בוליון עוףגרגרי בוליון עוף560אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עוף בקוביות מבושלעוף בקוביות מבושל632אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אורז מבושלאורז מבושל632אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אורז מבושלאורז מבושל632אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אורז מבושלאורז מבושל756 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקcrushed butter-flavored crackers (about 32)crushed butter-flavored crackers (about 32)756 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקcrushed butter-flavored crackers (about 32)crushed butter-flavored crackers (about 32)31אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה4886 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תהליך גבינה אמריקאית( Velveeta), קוביותתהליך גבינה אמריקאית( Velveeta), קוביות1(יכול להיות או להרחיק)מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות שמנת חמוצהכוסות שמנת חמוצה