קושימומחה
מוכן ב30 דק.
מנות50
ציון בריאות1
מגזין

עוף חריף וכוסברה וונטון

עוף חריף וכוסברה וונטון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של סיניים, אז תנו הזדמנות ל עוף חריף ו Wontons כוסברה. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 50 מנות. מנה אחת מכילה 65 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. . 19 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זה עובד טוב כמו מתאבן. אם יש לכם כוסברה, שמן שומשום, שום נורה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו סלט עגבניות ואבוקדו ירושה עם וונטונים פריכים ויניגרט כוסברה חריף, עוף חריף Wontons, ו עוף חריף צלוי עם כוסברה (מתכונים דומים).

הוראות

1
במעבד מזון, לשלב את העוף, דשא לימון, זנגביל, שום, פלפל צ ' ילה, כוסברה, רוטב סויה ושמן שומשום. דופק עד מעורב ביסודיות ועוף הוא טחון.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
עשב לימוןעשב לימון
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עוף שלםעוף שלם
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
להפריד את כל עטיפות וונטון, ולהניח אותם על משטח נקי. הניחו קערת מים בצד כדי לטבול את אצבעותיכם.
מרכיבים שתצטרך
עטיפות Wontonעטיפות Wonton
מיםמים
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מניחים על 1 כפית של תערובת העוף על מרכז כל עטיפה. להרטיב את הקצוות על ידי טבילה האצבעות במים, ומנגב את קצה כל עטיפה. לקפל למשולשים, ולחץ לאטום. קחו את שתי הנקודות המנוגדות של המשולש, וקפלו סביב כדי להתאחד.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
מיםמים
4
מחממים את השמן בטיגון עמוק או במחבת עמוקה ל 365 מעלות F (185 מעלות C). מטגנים בשמן עמוק כמה וונטונים בכל פעם, מסתובבים לפי הצורך, עד שהשחימו קלות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
הסר לנקז על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
6
מגישים כל עוד חם.