קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות29
מגזין

עוף מול Poblano

עוף מול Poblano
עוף שומה Poblano יכול להיות רק הרוטב שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 501 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 30 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -40 דקות. אם יש לכם בצל, מיץ ליים, צ'ילי אנצ' ו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: שומה Poblano עם ירכיים עוף, רוטב פובלנו מול קלאסי עם עוף, ו Mole Poblano.

הוראות

1
לחפרפרת: קרעו את האנצ 'ו, אנהיים וצ' ילי צ ' יפוטלה לחתיכות גדולות וקלו אותם במחבת יבשה מעל חום בינוני עד שהם משנים צבע קצת, בערך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
שים אותם לתוך קערה עם הצימוקים ולכסות אותם במים חמים. משרים התרכך, כ -30 דקות. באותו מחבת על חום בינוני, מוסיפים את השקדים, שומשום, גרגרי פלפל, מקל קינמון, אורגנו ותימין. טוסט במשך 2 דקות, לטחון במטחנת תבלינים, ולהוסיף את האבקה לבלנדר. באותו מחבת מעל חום בינוני גבוה להוסיף את שמן זית, בצל, שום, סראנו. מבשלים עד השחמה קלה, ולאחר מכן להוסיף את העגבניות. מבשלים עד ירקות מתרככים, על 10 עד 15 דקות, ולאחר מכן להוסיף את הבלנדר.
מרכיבים שתצטרך
מקל קינמוןמקל קינמון
זרעי שומשוםזרעי שומשום
פלפלפלפל
ירקירק
שמן זיתשמן זית
עגבנייהעגבנייה
שקדיםשקדים
אורגנואורגנו
צימוקיםצימוקים
שוםשום
בצלבצל
טימיןטימין
טוסטטוסט
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
מחבתמחבת
קערהקערה
3
מוסיפים את השוקולד ואת צ 'ילי ספוג וצימוקים לבלנדר יחד עם כמה נוזל השריית צ' ילה. מחית, הוספת נוזל יותר השרייה לפי הצורך, כדי להפוך את רוטב חלק. (זה עושה על רוטב 4 כוסות, המתכון משתמש 2 כוסות, תוספת יכול להיות קפוא).
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
צימוקיםצימוקים
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
4
יוצקים את מיץ הלימון על העוף ומתבלים אותו היטב עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
עוף שלםעוף שלם
5
מחממים 3 כפות שמן זית במחבת כבדה גדולה ומשחימים את העוף מכל הצדדים; מסירים את העוף השחום לצלחת ומשאירים את השמן במחבת.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
יוצקים 2 כוסות של רוטב השומה לתוך המחבת החמה ומבשלים במשך כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מוסיפים את ציר העוף ומחזירים את חתיכות העוף למחבת. מבשלים, מכוסה, עד העוף מבושל דרך, על 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
ציר עוףציר עוף
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
בינתיים, לשים את הבצל ואת פרוסות צנון לתוך קערה.
מרכיבים שתצטרך
צנוןצנון
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
מוסיפים את מיץ הליים הנותרים 2 כפות שמן זית מתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
שמן זיתשמן זית
מלחמלח
10
מערבבים היטב ומגישים עם העוף.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
11
מגישים מעל אורז לבן מבושל עם בצל וסלט צנון.
מרכיבים שתצטרך
אורז לבן מבושלאורז לבן מבושל
צנוןצנון
בצלבצל
12
מקשטים הכל עם עלי כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה

מרכיבים

57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מריר, עדיף מקסיקני, קצוץשוקולד מריר, עדיף מקסיקני, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שחור שלםפלפל שחור שלם1גדולcapon או עוף גדול, לחתוך 10 חתיכותcapon או עוף גדול, לחתוך 10 חתיכות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן2צ'ילי אנצ' ו מיובש, נבט וזרעצ'ילי אנצ' ו מיובש, נבט וזרע2צ'ילי אנהיים מיובש, נבט וזרעצ'ילי אנהיים מיובש, נבט וזרע2צ'ילי מיובש צ' יפוטלה, נבלע וזרעצ'ילי מיובש צ' יפוטלה, נבלע וזרע1השארכוסברה, לקישוטכוסברה, לקישוט1מקל קינמון, עדיף מקסיקני, שבור לחתיכותמקל קינמון, עדיף מקסיקני, שבור לחתיכות6ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז לבן מבושל, להגשהאורז לבן מבושל, להגשה4sprigsטימין טרי, עלים בלבדטימין טרי, עלים בלבד3ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים1לימון, juicedלימון, juiced1ליים, מיץליים, מיץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי3(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה5(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1בצל, פרוס דקבצל, פרוס דק2בצל, פרוסבצל, פרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו מיובש, עדיף מקסיקניאורגנו מיובש, עדיף מקסיקני6עגבניות שזיף, קצוץעגבניות שזיף, קצוץ4צנוניות, פרוסות דקצנוניות, פרוסות דק2פלפלים סראנו, נבעו וזרעופלפלים סראנו, נבעו וזרעו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים שלמיםשקדים שלמים