קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

עוף מטוגן דרומי

עוף מטוגן דרומי
המתכון עוף מטוגן דרומי יכול לספק הכמיהה הדרומית שלך בסביבה 30 דקות. במנה עיקרית זו יש 621 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 26 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לכם מקלות עוף, ירכיים עוף, ביצים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. נסו פאן דרומי מטוגן עוף, עוף מטוגן דרומי, ו עוף מטוגן דרומי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.