קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות38
מגזין

עוף מקסיקני ומרק אורז בר

עוף מקסיקני ומרק אורז בר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל עוף מקסיקני & מרק אורז בר. מתכון ואינו מכיל גלוטן, מגיש 4 . מנה אחת מכילה 456 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 8 גרם שומן. גשו לסופר וקנו מתוך פחית, שמנת חמוצה מופחת שומן ממרח אבוקדו, פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-101 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. מתכונים דומים: מרק עוף ואורז בר, מרק עוף ואורז בר, ו מרק עוף ואורז בר.

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת גדולה שאינה מקל ומבשלים את הבצל במשך 5 דקות. לזרוק את הפלפל ומבשלים 2 דקות יותר, ואז להוסיף את התירס המתוק, להדביק צ ' יפוטלה ואורז. מערבבים היטב ומבשלים 1-2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
משחת צ ' יפוטלהמשחת צ ' יפוטלה
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
הוסף את השעועית השחורה ואת המניה. מביאים לרתיחה, להנמיך לרתיחה, ולאחר מכן להוסיף חצי העוף כוסברה. מגניב עבור 2-3 דקות, ואז מצקת לתוך קערות.
מרכיבים שתצטרך
(טרידר ג'ו'ס)(טרידר ג'ו'ס)
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
מצקתמצקת
3
לפזר על שאר העוף וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
4
מגישים עם מנה של כל ממרח אבוקדו ושמנת חמוצה למעלה אם אתה רוצה.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
נקניקיות, בגרילנקניקיות, בגריל

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Cuvaison פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
Cuvaison פינו נואר
Cuvaison פינו נואר
קרנרוס פינו נואר של קובייסון מגיע מאחוזתם בת 400 דונם בחלק הדרומי של עמק נאפה. כרם אקלים קריר זה מאפשר תנאים כמעט מושלמים שנה אחר שנה לייצר שרדונה ברמה עולמית, פינו נואר, סירה, סוביניון בלאן ומרלו. שליטה על כל היבטי החקלאות בכרם שלהם נותנת לקובייסון יתרון בייצור הפרי האיכותי ביותר ולכן מצמצמת את המניפולציה על היקב. היינן סטיבן רוגסטד מסכם זאת בצורה הטובה ביותר: "הסגנון והפילוסופיה שלי מבוססים על הבעת האופי הייחודי של ענבי האחוזה שלנו ועשיית מעט ככל האפשר עבורם. כאשר לאדם יש פרי נפלא לעבוד איתו, זה צריך להיות הדגש של האדם."