קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

עוף סלסה חמוציות

עוף סלסה חמוציות
עוף סלסה חמוציות הוא חלב חינם מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 433 קלוריות, 30 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. גשו לסופר וקנו שקדים פרוסים, כמון טחון, שיני שום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשקדים הפרוסים תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מוס גנאש שוקולד אבוקדו כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 20 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 58%. נסו עוף בגריל עם סלסת חמוציות, סלסת חמוציות, ו סלסת חמוציות עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
במחבת טפלון גדולה, הקפיצו עוף בשמן עד להשחמה משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
בקערה קטנה שלבו את הסלסה, החמוציות, המים, הדבש, השום, הקינמון והכמון; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
חמוציותחמוציות
קינמוןקינמון
שוםשום
כמוןכמון
דבשדבש
סלסהסלסה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
יוצקים מעל עוף. מכסים ומבשלים על אש בינונית-נמוכה במשך 10-15 דקות או עד שמד חום בשר קורא 170 זוגות.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
4
מגישים עם קוסקוס.
מרכיבים שתצטרך
קוסקוסקוסקוס
5
מפזרים שקדים.
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי לטבילה ברוטב. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את דומיין קרנרוס ברוט רוז, קובי דה לה פומפדור. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-36 דולר לבקבוק.
דומיין קרנרוס ברוט רוז קובי דה לה פומפדור
דומיין קרנרוס ברוט רוז קובי דה לה פומפדור
ה דומיין קרנרוס ברוט רוז מְזוּגָר קוב סוויד דה לה פומפדור, חוגג את חייה ותקופותיה של מאדאם דה פומפדור (הקורטיזנית הגדולה והפילגש של לואי החמישה עשר) שזוכה להכנסת שמפניה לבית המשפט והיה יוצר טעם משפיע בענייני אמנות, אדריכלות ופילוסופיה–מפורסם בהערתה, "שמפניה היא היין היחיד שאישה יכולה לשתות ולהישאר יפה."דומיין קרנרוס ברוט רוז רוז הוא יין בעל איזון נהדר, המדגיש מאפיינים פירותיים ופרחוניים במידה רבה יותר ממה שניכר בברוט או לה ר. זה נעשה אך ורק עם תשומת לב אומן לאיכות, עם המקור אך ורק מ קרנרוס ושימוש בשיטות ייצור שמפניות עתיקות יומין. תערובת של 58% פינו נואר, 42% שרדונה, רוז רוז רוז נועד להיות נהנה בגיל צעיר למדי, כאשר אופי פירותי הוא עדיין השולט עדיין יש מספיק גיל כדי להפוך את היין עגול ומאוזן.בארומה של היין יש רמזים לתותי בר ושושנים עם תווים של אפרסק למרות שצבעו ורוד בהיר, ברוט רוז ספייד אינו מתוק יותר מהיינות האחרים שלנו. זה ברוט אמיתי.