קושירגיל
מוכן ב33 דק.
מנות6
ציון בריאות27
מגזין

עוף קארי

עוף קארי
כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. לכו לחנות ותביאו מלח ופלפל, בצל, ציר עוף ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב שמן הזעפרן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סנדלר אננס כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. עם כפית ציון של 84% המנה הזו מעולה. נסו עוף אנדרה קארי-kodi kura עם רוטב (קארי עוף פשוט ), [סקירה-מוצר] ספידי מלזי עוף קארי (ft. A1 בשר מיידי קארי רוטב), ו קערות עוף קארי הודיות עם רוטב יוגורט קארי (מתכונים דומים).

מרכיבים

1בננה, קלופים וחתוכים דקבננה, קלופים וחתוכים דק4חצאי חזה עוף ללא עור, כל אחד על 1/2 lbחצאי חזה עוף ללא עור, כל אחד על 1/2 lb3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחיםשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ2Tbsאבקת קארי (ראה מתכון קשור בצד שמאל) או 1/3 כדי 1/2 גביע קארי להדביקאבקת קארי (ראה מתכון קשור בצד שמאל) או 1/3 כדי 1/2 גביע קארי להדביק6Tbsקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2שיני שום, קצוץ דקשיני שום, קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'אטני מנגוצ'אטני מנגו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים קצוצים או אגוזי קשיובוטנים קצוצים או אגוזי קשיו2Tbsשמן קנולה או חריעשמן קנולה או חריע6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרי, לפי הטעםמלח ופלפל טחון טרי, לפי הטעם4מקלות עוף ללא עור, כל אחד על 1/4 lbמקלות עוף ללא עור, כל אחד על 1/4 lb4ירכיים עוף ללא עור, כל כ 6 עוזירכיים עוף ללא עור, כל כ 6 עוז1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מגורד לא ממותקקוקוס מגורד לא ממותק2בצל צהוב, קצוץבצל צהוב, קצוץ

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Nigl Freiheit Gruner Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
# 48 Wine Spectator Top 100 של 2018אף מקסים, ניחוחות של תפוחים צהובים, אופי פירותי עדין, מעט צמיג, חומציות חיה ומשולבת יפה, יורד היטב, גוונים מינרליים פיקנטיים מתובלים בגימור.