קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות0
מגזין

עכביש טרנטולה מטוגן בשמן עמוק

עכביש טרנטולה מטוגן בשמן עמוק
עכביש טרנטולה מטוגן בשמן עמוק עשויים להיות התוספת שחיפשתם. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, כל 30, ומתכון טבעוני יש 95 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 11 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. ליל כל הקדושים יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אנשים רבים עשו את המתכון הזה, ו-956 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם טרנטולות בגודל דומה, שמן צמחי, בלילת טמפורה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון מקום improvable של 9%. נסו עוגיות טרנטולה, עוגיות טרנטולה, ו טאקו טרנטולה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר עמוק או בטיגון עמוק, מחממים את השמן ל-350°F.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
עם סכין חדה, לנתק ולהשליך את הבטן משני טרנטולות. להסיר כל שערה משערות הגוף של העכביש עם מבער קרם ברולה או מצית סיגריות בוטאן.
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
3
טובלים כל עכביש לתוך הבלילה טמפורה כדי מעיל ביסודיות. השתמש בכף מחוררת או הידיים שלך כדי לוודא שכל עכביש הוא פרוש-eagled (אם אפשר לומר כך) ולא התקבצו יחד לפני להפיל אותו לתוך השמן החם.
מרכיבים שתצטרך
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
4
מטגנים בשמן עמוק את העכבישים, אחד בכל פעם, עד שהבלילה משחימה קלות, בערך דקה אחת.
5
הסר כל עכביש מן השמן ומניח אותו על מגבות נייר כדי לנקז.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
6
השתמש בסכין חדה כדי לחתוך כל עכביש בשני לאורכו.
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
7
מפזרים את הפפריקה ומגישים. עודד את האורחים שלך לנסות את הרגליים הראשון, אם עדיין רעב, כדי לכרסם את המזותוראקס מלא בשר, הימנעות ניבים לזווג של העכביש, אשר תחובים באזור הראש.
מרכיבים שתצטרך
פפריקהפפריקה
בשרבשר
8
Reprinted with permission from The Eat-A-Bug Cookbook, Revised by David George Gordon. זכויות יוצרים © David George Gordon, 2013; photographs copyright © 2013 by chugrad McAndrews. פורסם על ידי Ten Speed Press, 2013.