קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות15
ציון בריאות1
מגזין

עקיצות גבינת סלמון ועשבי תיבול

עקיצות גבינת סלמון ועשבי תיבול
עקיצות גבינת סלמון ועשבי תיבול עשויות להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 1% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה הדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן,, ראשוני ופסקטריאני יש 32 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 15 מנות סועדים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם גבינה למריחה שום ועשבי תיבול, מלפפון, סלמון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 17%. הציון הזה לא כל כך מדהים. נסו גבינת שמנת ' ועשב מלפפון עקיצות, פטריות עשב וגבינת עיזים, ו גבינת שמנת ' ועשב מלפפון עקיצות (מתכונים דומים).

הוראות

1
סדר 1/2 (4-עוז.) חבילה פרוסות סלמון מעושן באופן שווה על 18 (1/4 אינץ ' עבה) פרוסות מלפפון.
מרכיבים שתצטרך
סלמון מעושןסלמון מעושן
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
2
מניחים 1/3 כוס גבינה למריחה שום ועשבי תיבול בשקית ניילון קטנה עם רוכסן. חיתוך 1 פינה של תיק כדי לעשות חור קטן, וצינור גבינת באופן שווה על סלמון.
מרכיבים שתצטרך
גבינה מורחת עשבי שוםגבינה מורחת עשבי שום
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
3
הערה: למטרות בדיקה בלבד, השתמשנו אלואט שום ועשבי תיבול
מרכיבים שתצטרך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
4
גבינה למריחה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה פרוס דק מעדניה חזה עוף מעושןחבילה פרוס דק מעדניה חזה עוף מעושן

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה לזווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא לאפיס לונה שרדונה. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
לפיס לונה שרדונה
לפיס לונה שרדונה
גרידת תפוז, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. בעל גוף מלא, רענן ומלא חיים, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור חמאה מלוח.