קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות24
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עשבים על שולחן המטבח: שן הארי נבול ירוק עם זרעי חרדל קלוי

עשבים על שולחן המטבח: שן הארי נבול ירוק עם זרעי חרדל קלוי
עשבים על שולחן המטבח: שן הארי נבול ירוק עם זרעי חרדל קלוי עשוי להיות רק מנות ראשונות שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 8 גר' של חלבון, 16 גרם של שומן, וסך הכל 210 קלוריות. גשו לסופר וקנו מרעה-בייקון מורם, ירקות שן הארי צעירים, זרעי חרדל, וכמה דברים אחרים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וכל 30 דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. נסו שן הארי נבול ירוק עם בצל מתוק, שן הארי נבול ירוק עם בצל, צימוקים, & חומץ בלסמי, ו שן הארי ירוק עם שום קלוי ושקדים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים מחבת ברזל יצוק או נירוסטה מעל להבה גבוהה וזורקים זרעי חרדל, קליית בעדינות עד שהם משחררים את הניחוח שלהם-כשתי דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
העברת זרעי חרדל לקערה או צלחת כדי להתקרר בזמן שאתה מכין את שאר החומרים.להפחית את החום בינוני כפית אחת חמאה לתוך המחבת, ומאפשר לו להמיס עד שהוא מתחיל להקציף.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים בייקון קצוץ לחמאה ומטגנים אותו עד טחון ושומן שניתנו.
מרכיבים שתצטרך
4
מעבירים את הבייקון לצלחת שמחזיקה את זרעי החרדל הקלויים שלך. לזרוק שאלוט קצוץ לתוך שומן בייקון שניתנו ומטגנים עד ריחני והתרכך, כשלוש דקות.מערבבים בירוק שן הארי לתוך שאלוט קצוץ ושומן בייקון, ומיד לכבות את החום כמו הירוקים ינבלו בחום השיורי של המחבת.
מרכיבים שתצטרך
5
יוצקים שתי כפיות חומץ יין אדום ולהמשיך ערבוב הירוקים עד נבול לטעמך.
מרכיבים שתצטרך
6
להעביר צלחת הגשה ושמלה עם זרעי חרדל קלוי בייקון טחון.
מרכיבים שתצטרך