קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות0
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

עשר דקות רוטב אנצ'ילדה

עשר דקות רוטב אנצ'ילדה
צריך רוטב טבעוני? עשר דקות רוטב אנצ'ילדה יכול להיות מתכון נהדר לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 1 גר' של חלבון, 9 גרם של שומן, וסך הכל 97 קלוריות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1490 היו אומרים שזה פגע במקום. . זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. לכו לחנות ותרימו כמון טחון, שמן צמחי, מים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. מתכונים דומים: עוגת אנצ'ילדה עם רוטב אנצ' ילדה 2 דקות, רוטב אנצ'ילדה 15 דקות, ו 10 דקות רוטב אנצ'ילדה תוצרת בית.

הוראות

1
מחממים שמן במחבת מעל חום בינוני-גבוה. מערבבים קמח ואבקת צ ' ילי, להפחית את החום בינוני, ומבשלים עד חום קל, ערבוב כל הזמן כדי למנוע שריפת קמח.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מערבבים בהדרגה ברוטב עגבניות, מים, כמון, אבקת שום, ומלח בצל לתוך הקמח ואבקת צ ' ילי עד חלקה, וממשיכים לבשל על חום בינוני כ 10 דקות, או עד מעובה מעט. מתבלים לפי הטעם במלח.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
מלח בצלמלח בצל
כמוןכמון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
מלחמלח

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפרסומת הטבטונית של Gamay Pinot Noir משנת 1787 עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.