קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

רוטב פוטנסקה או קלמטה קוויק

רוטב פוטנסקה או קלמטה קוויק
ניתן להכין את המתכון לרוטב Puttanescan או Kalamata Kwik תוך כ-20 דקות . תמורת 88 סנט למנה , מתכון זה מכסה 6% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. ברוטב הזה יש 166 קלוריות , 2 גרם חלבון ו -16 גרם שומן למנה. המתכון הזה משרת 4. גשו לסופר וקנו אורגנו, פלפל, שום ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. 7 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זהו מתכון לא יקר לחובבי אוכל ים תיכוני. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית ללא גלוטן, ללא חלב, פליאולית ולקטו אובו . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 49% . אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו הרוטב הלבן של עגלת ארוחות Kwik מ'ניו יורק א-לה קארט ,טורטינו חצילים ברוטב מרינרה זית קלמטן , ופסטה עם זיתי קלמטן ורוטב עגבניות ענבים צלויים .

הוראות

1
בסיר קטן מטגנים שום, בצל ופלפל אדום. מערבבים פנימה עגבניות מיובשות, צלפים ואורגנו.
מרכיבים שתצטרך
לציפוי כל המבורגרלציפוי כל המבורגר
חבילה אחת (7 אונקיות) נקניקיות נקניקיות קפואות מבושלות לחלוטין, מופשרות ופרוסותחבילה אחת (7 אונקיות) נקניקיות נקניקיות קפואות מבושלות לחלוטין, מופשרות ופרוסות
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים עגבניות בשלות טריות וזיתי קלמטה. מבשלים מכוסה כ-5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
זיתי קלמטהזיתי קלמטה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

קיאנטי, ורדיצ'יו וטרביאנו הם הבחירות המובילות שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקיים שמשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, בעוד קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Cecchi Chianti Classico. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-19 דולר.
צ'קי קיאנטי קלאסיקו
צ'קי קיאנטי קלאסיקו
קיאנטי קלאסיקו הוא יין הדגל של משפחת צ'צ'י. היין מאופיין בצבע אדום אודם עז, הנוטה לגרניט עם התיישנות. על החיך, הוא מותאם על ידי טעם יבש ומלא. באף הוא מלא, עשיר וגיני, מאופיין ברמזים של סיגליות.