קושיבינוני
מוכן ב5 דק.
מנות32
ציון בריאות0
מגזין

פאדג'מנטה

פאדג'מנטה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל פאדג מנטה. מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 149 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון ידידותי fodmap מגישה 32 . כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-40 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. גשו לסופר וקנו שוקולד צ'יפס חצי מתוק, חלב קוקוס רגיל, אבקת קקאו הולנדית, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. נסו פאדג'מנטה, פאדג'מנטה, ו פאדג'מנטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
גריז קל אפייה מרובע 8 x 8 אינץ pan.In קערה גדולה, לשלב את שבבי שוקולד, סוכר, קקאו.בנפרד, מניחים את המרגרינה (או שמן) ואת חלב הקוקוס בסיר קטן, ומערבבים יחד על חום בינוני.מבשלים את התערובת עד המרגרינה נמסה, בועות רק להתחיל לשבור על פני השטח.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
שמנת ללא שומןשמנת ללא שומן
ציוד שתשתמש בו
8 חבלי שוש טוויסט שחור8 חבלי שוש טוויסט שחור
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ
2
הסר אותו מהתנור, ומיד לשפוך על תערובת השוקולד.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ציוד שתשתמש בו
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)
3
תן הכל לשבת במשך כמה דקות, ולאחר מכן מערבבים במרץ כדי להמיס את השוקולד ולשלב את החומרים יבשים.המשך ערבוב עד צורות תערובת חלקה לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
4
מערבבים בתמציות ובערך 4 של מקלות הממתקים הכתושים, ובמהירות לשפוך הכל למחבת מוכנה שלך.להחליק את החלק העליון ומפזרים את מקלות הממתקים הכתושים הנותרים באופן שווה על פני השטח כולו חשוף.לחץ על הממתקים בעדינות לתוך פאדג ' עם כף היד שלך.
מרכיבים שתצטרך
קנדי קייןקנדי קיין
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
בוטנים מלוחים אדומים עם קליפה, זמינים במעבר החטיפים של השוקבוטנים מלוחים אדומים עם קליפה, זמינים במעבר החטיפים של השוק
ציוד שתשתמש בו
אגוז מוסקט טחון אואגוז מוסקט טחון או
5
בואו להתקרר לחלוטין לפני חיתוך לריבועים.