קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פאי אפרסק ואוכמניות פירור

פאי אפרסק ואוכמניות פירור
אפרסק ואוכמניות פירור פאי הוא צמחוני ומספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 532 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 30 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 10 דקות. זה עובד טוב כמו קינוח. גשו לסופר וקנו פניני טפיוקה, מיץ לימון, חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. מתכונים דומים: אפרסק אוכמניות פירור עוגה, פאי אפרסק אפרסק פירור, ו אוכמניות אפרסק שמנת חמוצה עוגת פירורים.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מניחים מתלה תנור במרכז התנור מחממים ל 375 מעלות F. חמאה 9 אינץ קרמיקה או צלחת פאי זכוכית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
טופס פאיטופס פאי
תנורתנור
3
למילוי: טוחנים דק את הטפיוקה במעבד מזון או מטחנת תבלינים, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
טפיוקה.טפיוקה.
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
4
מערבבים את האוכמניות, אפרסקים, סוכר, מיץ לימון, וניל, קינמון, גרידת לימון וטפיוקה בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
אוכמניותאוכמניות
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
קינמוןקינמון
אפרסקאפרסק
טפיוקה.טפיוקה.
ונילוניל
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
פרוס את קרום העוגה ומניח בצלחת העוגה.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגהקרום עוגה
ציוד שתשתמש בו
טופס פאיטופס פאי
6
צחצח את החלק הפנימי עם הלבן של הביצה.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
7
עבור ציפוי: דופק את השקדים, חמאה, שיבולת שועל, קמח וסוכר עד חתיכות קטנות טופס במעבד מזון.
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
שיבולת שועלשיבולת שועל
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
8
יוצקים את המילוי לתוך הקרום. להתפורר ציפוי מעל מילוי ואופים עד העליון הוא חום זהוב, על 55 דקות. אם לאחר 30 דקות של אפיית הקצוות של הקרום מתחילים חום מהר מדי, לכסות את הקצוות של צלחת העוגה עם רצועות של נייר. לקרר את העוגה במשך 30 עד 40 דקות לפני חיתוך.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
טופס פאיטופס פאי
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאופים או סוכר דק במיוחדאופים או סוכר דק במיוחד454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אוכמניות קפואות, מופשרות ומנוקזות, או 1 1/2 כוסות אוכמניות טריותאוכמניות קפואות, מופשרות ומנוקזות, או 1 1/2 כוסות אוכמניות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 מקל) חמאה, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ', מקורר(1 מקל) חמאה, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ', מקורר8ריבס, קצוץ טרי או קפואחמאה, עבור שימון צלחת העוגהחמאה, עבור שימון צלחת העוגה1ביצה לבנה, מוכה קלותביצה לבנה, מוכה קלות2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1גדולגרידת לימוןגרידת לימון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מהירה לבשלשיבולת שועל מהירה לבשל454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפרסקים קפואים, מופשרים, או 3 אפרסקים טריים גדולים, מגולענים ופרוסים דקאפרסקים קפואים, מופשרים, או 3 אפרסקים טריים גדולים, מגולענים ופרוסים דק19 אינץ9 אינץ ' unroll-and-אופים קרום עוגה מקורר9 אינץ ' unroll-and-אופים קרום עוגה מקורר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים חתוכיםשקדים חתוכים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבישול מהיר פניני טפיוקה, כגון טפיוקה דקהבישול מהיר פניני טפיוקה, כגון טפיוקה דקה2(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור