קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

פאי לימון פרג

פאי לימון פרג
את המתכון פאי לימון פרג אפשר להכין בערך תוך 10 דקות . מתכון זה מכיל 8 מנות עם 354 קלוריות , 6 גרם חלבון ו -14 גרם שומן כל אחת. תמורת 89 סנט למנה , מתכון זה מכסה 7% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. גשו לסופר וקנו קרום קרקר גרהם, תוספת מוקצפת בקרטון, חלב מרוכז ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. אדם אחד מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 30% . הציון הזה גרוע למדי. מתכונים דומים: חטיפי גרנולה פרג שקדים לעוס (גם וריאציה של זרעי פרג לימון) , פשטידת תותים לימון ריקוטה עם קרום לחם קמח פרג , ומאפינס קמח קוקוס לימון פרג עם ציפוי לימון שמנת .

הוראות

1
בקערה גדולה מקציפים חלב ורכז לימונדה עד לקבלת תערובת חלקה (התערובת תתחיל להסמיך). מקפלים פנימה 2 כוסות תוספת מוקצפת.
מרכיבים שתצטרך
10 עד 12 טיפות צבע מאכל צהוב, אופציונלי10 עד 12 טיפות צבע מאכל צהוב, אופציונלי
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מורחים חצי לתוך הקרום.
מרכיבים שתצטרך
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
3
מוסיפים פרג וצבעי מאכל אם רוצים לתערובת הלימון שנותרה; מערבבים עד לתערובת אחידה. כף על שכבה ראשונה.
מרכיבים שתצטרך
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
קוקוס פתית, קלוי, אופציונליקוקוס פתית, קלוי, אופציונלי
קליפות מלימוןקליפות מלימון
4
מורחים בתוספת הקצפת שנותרה. מקררים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

יין מומלץ: Vin Santo, קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce

ניתן לשלב פאי עם Vin Santo, Late Harvest Riesling ולמברוסקו דולצ'ה. יינות אלה כולם מתוקים, וזה חשוב מכיוון שבדרך כלל יין צריך להיות מתוק יותר מהאוכל שאתה משלב איתו. לואי רודרר קריסטל ברוט עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-299 דולר לבקבוק.
לואי רודרר קריסטל ברוט
לואי רודרר קריסטל ברוט
קריסטל, התכשיט והטטה דה קוווה של שמפניה לואי רודרר, נוצר בשנת 1876 עבור הצאר אלכסנדר השני מרוסיה. הוא נשאר נאמן למקורו, בהשראת אלגנטיות וטוהר. קריסטל מיוצר עם סטנדרטים משודרגים של ייצור יין הדורשים מבחר קפדני של קרום, בציר, ענבים ויין. קריסטל מיוצר רק באמצעות הבצירים המשובחים ביותר מקרוס מובטח שמקורו מכרם לואי רודרר. כל המאפיינים יוצאי הדופן של בציר 2002 ממש נתפסו ב-Cristal 2002 הזה, שהוא נדיב ושופע, חושף איזון מושלם בין ריכוז ועדינות, רעננות וינומיות, עוצמה ועידון. בשלוש מילים: גאה, עשיר ומפנק. קריסטל 2002 הוא צהוב מבריק עם דגשים ענבריים בהירים ויש לו מוס יפהפה עם קורדון עדין של בועות מתמשכות וקבועות. האף עז ועדין, חושף תערובת נקייה ומעורבת היטב של טעמים של דבש, קקאו, אגוזי לוז קלויים קלות, פרי הדר מסוכר. פיצוץ מלוח של פירות בשלים בהתקפה, היין חושף פרי אדום, שוקולד לבן, קרמל ומאפה דני, אופייני לקריסטל. המרקם המשיי והמרוכז שלו מסתמך על המבנה האינטנסיבי, העוצמתי והוויני שלו, אך שומר על עידון. החך מצטבר כדי להשיג תחושה טעימה של הרמוניה מעורבת היטב של טעמים. סיומת רעננה עם שמץ של מרירות הופכת אותו כמעט לפריך.