קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות9
מגזין

פודינג אורז

פודינג אורז
מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 181 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן למנה. מתאים ל-2 מנות. אנשים רבים הכינו את המתכון הזה, ו-460 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך קמצוץ של קינמון, קורנפלור, חלב על בסיס צמחי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו שאריות אורז? הפוך פודינג אורז, פודינג אורז חום, ו אורז קיר (פודינג אורז) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים אורז עם 1 כוס חלב לא חלבי במחבת רוטב, מכסים ומביאים לרתיחה מעל חום גבוה. לאחר הרתיחה להפחית עד נמוך ולהמשיך לבשל עד שהאורז מבושל וכל חלב שאינו חלבי נספג. בינתיים להקציף הנותרים 1 כוס חלב ללא חלב עם קורנפלור עד בשילוב היטב. לאחר האורז מבושל, מערבבים בתערובת חלב / קורנפלור וצימוקים. מביאים לרתיחה מעל חום גבוה ולהפחית בינוני פעם רותחים. אפשר לפודינג להתעבות, לערבב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
להוסיף ממתיק כאן אם תרצה (סוכר חום, אגבה, סירופ מייפל טהור-אני מוצא את הצימוקים לעשות את זה מתוק מספיק, esp. עם חלב ממותק שאינו חלבי, אבל רוב המתכונים המסורתיים קוראים סוכר). אם הפודינג הופך עבה מדי, דק החוצה עם חלב שאינו חלבי. אם זה לא עבה מספיק, להמשיך לבשל. פעם עבה וקרם (לוקח 3-5 דקות) מערבבים בקינמון לפי הצורך (אני אוהב 1/4 עד 1/2 כפית). אפשר לפודינג להתקרר לחלוטין ואז להעביר למקרר במיכל אטום לאוויר. צ ' יל במשך כמה שעות לפני ההגשה. ** אם אתה מוצא את הפודינג שלך לא להתברר מתוק מספיק ,לטפטף קצת סירופ מייפל טהור מעל.מידע תזונתי
מרכיבים שתצטרך
סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה
ממתיקממתיק
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
קמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכיתקמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכית
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1
2mount למנה
2
קלוריות
3
110Fat
4
60 גרם
5
פחמימות
6
90gdietary Fiber1. 20gSugars14. 30gProtein0. 90g