קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות14
מגזין

פודינג אורז פקאן

פודינג אורז פקאן
פודינג אורז פקאן נטול גלוטן, ולקטו אובו צמחוני קינוח. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 8 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל 340 קלוריות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 8. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-7 היו אומרים שהוא הגיע למקום. אם יש לכם גרידת לימון, חצאי פקאן, אורז וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 63%, שהוא מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם פודינג אורז פקאן מייפל, פאי פודינג אורז פקאן בננה, ו פודינג אורז קוקוס ופקאן שוקולד עם רוטב קרמל.

הוראות

1
בסיר בינוני על אש בינונית מביאים לרתיחה אורז וחלב. מנמיכים את האש, מכסים ומבשלים 25 דקות. מערבבים פנימה סירופ מייפל, גרידת לימון ופקאן.
מרכיבים שתצטרך
סירופ מייפלסירופ מייפל
גרידת לימוןגרידת לימון
פקאניםפקאנים
חלבחלב
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
יוצקים לכלי הגשה ומצננים עד להתייצבות.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לפודינג אורז. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.