קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות20
ציון בריאות3
מגזין

פודינג בננה הקל והטוב ביותר אי פעם

פודינג בננה הקל והטוב ביותר אי פעם
פודינג הבננה הקל והטוב ביותר אי פעם לוקח בערך 20 דקות מתחילתו ועד סופו. מתאים ל-20 ומחיר 21 סנט למנה מנות. צופה בדמות שלך? המתכון הצמחוני לקטו אובו זה מכיל 92 קלוריות, 3 גרם חלבון ו-4 גרם שומן למנה. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם פרוסות וניל, שוט מגניב, חלב ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. עם ציון של 30%, המנה הזו לא כל כך מדהימה. נסו את לחם בננה ללא חיטה הכי קל, איך להכין פודינג צ'יה - ופרפה פודינג צ'יה תות בננה, ופודינג בננה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

פודינג בננה בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Blanc de Bleu Cuvee Mousseux. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-16 דולר.
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu הוא יין שרדונה קליפורניה פרימיום עם רמז נוסף של אוכמניות והוא יין מבעבע עדין השמור לחגיגות בלתי נשכחות. הוא מציע טעמים מפתים ותסיסה ארומטית רעננה - בצבע פסטל חי עם אוכמניות. כל זה כלול בבקבוק סקסי מרשים עם כשרון בטוב טעם. הפרי של בלאן דה בלו גדל בכרמים השקטים של צפון קליפורניה, הידועים במשב הרוח הקריר והצלול שלהם - תנאים אידיאליים לענבים ולקרקעות האקסקלוסיביות המדגישים את האדמה. מאפיינים טעימים. היין המבעבע הזה משתלב היטב עם מתאבנים, סושי וארוחות קלות מאוד.