קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פופקורן כוכב קולנוע

פופקורן כוכב קולנוע
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל פופקורן כוכב קולנוע. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 88 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 7g של שומן למנה. מתאים ל-10 מנות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-61 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו פופקורן, שמן בוטנים, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. . עם כפית ציון של 10% המנה הזאת לא משהו. מתכונים דומים: כוכב קולנוע קוקי פופס, Munchies סרט, ו Munchie לילה סרט מיקס.

הוראות

1
מחממים את השמן בסיר 2 עד 3 ליטר או סיר עם מכסה להגדיר מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
סירסיר
2
יוצקים גרעיני פופקורן ומפזרים מספיק מלח כדי לכסות קלות את שכבת הגרעינים. זכור, אתה תמיד יכול להוסיף עוד מלח מאוחר יותר.
מרכיבים שתצטרך
גרעיני פופקורןגרעיני פופקורן
מלחמלח
3
מוסיפים את החמאה לסיר ומכסים במכסה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
ברגע הגרעינים מתחילים פופ, לנער את המחבת קדימה ואחורה על פני המבער כל הזמן עד popping מאט. ברגע פופס הם כ 2 שניות זה מזה, להסיר מן החום ויוצקים לתוך קערת הגשה. טעם, ועונה עם מלח נוסף אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
פופפופ
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

פופקורן עובד ממש טוב עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. הרוזה המנצנץ עם 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
שושנה מבעבעת
שושנה מבעבעת
זוהר, blushcolor עם perlage עדין מפתה נעים, אינטנסיבי, פירותי על האף; מעורר זיכרונות של פרחים wisteria ותפוחי Renetta מעורבב היטב נעים להפליא; רך וחלק על החיך עם הערות פרחוניות רמז של שקדיםמצוין כאפריטיף וליווי אידיאלי למתאבנים, ריזוטו, פרחי קישואים מטוגנים ודגים בגריל