קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות5
מגזין

פוקצ'ה דבש שקדים עם רוזמרין

פוקצ'ה דבש שקדים עם רוזמרין
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים ים תיכוניים, אז נסו פוקצ'ות שקדים דבש עם רוזמרין. מתכון צמחוני זה משרת 24 . מנה אחת מכילה 145 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן. מתכון זה מן המתכונים שלי יש 1 אוהדים. זה עובד הכי טוב כמו לחם, והוא נעשה סביב 45 דקות. אם יש לכם שקדים, מלח, קמח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 32%. הציון הזה די גרוע. נסו פוקצ'ה דבש שקדים עם רוזמרין, איך מכינים לחם פוקצ'ה ופוקצ' ה שום רוזמרין, ו פוקצ'ה רוזמרין (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב 3 מרכיבים ראשונים בסיר קטן; מביאים לרתיחה על אש בינונית-גבוהה. מבשלים 1 דקה או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסננים את תערובת האגוזים דרך מסננת דקה לקערה, ושומרים שמן. זורקים אגוזים עם 1/8 כפית מלח ופלפל אדום בקערה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
אגוזיםאגוזים
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
קערהקערה
3
שלב חלב, סוכר מגורען ושמרים בקערה גדולה; תן לעמוד 5 דקות או עד מבעבע. שקלו או כף קלות קמח לכוסות מדידה יבשות; מפלסים בעזרת סכין.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שמריםשמרים
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
סכיןסכין
קערהקערה
4
מוסיפים שמן שמור, 7 גרם קמח (כ -1 1/4 כוסות), 1 כפית מלח וחלמון ביצה לתערובת השמרים; מקציפים במיקסר במהירות נמוכה עד לאיחוד. מוסיפים בהדרגה את יתרת 9 אונקיות הקמח (כ -2 כוסות) לתערובת השמן; מקציפים במהירות נמוכה עד שנוצר בצק רך ואלסטי (כ -3 דקות). לחץ בצק לתבנית ג ' לי-רול מצופה 1 1/2 כפות שמן. מכסים בניילון נצמד; מניחים לתפוח במקום חמים (8
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ג'ליג'לי
שמריםשמרים
גלולגלול
מלחמלח
עוטףעוטף
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
בלנדרבלנדר
מחבתמחבת
5
במשך 40 דקות או עד כמעט הוכפל בגודל.
6
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
לחץ על הבצק בעדינות בקצות האצבעות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
8
שלב את יתרת 1 1/2 כפיות שמן, אבקת סוכר, דבש וחלבון ביצה; מערבבים עם מטרפה עד לקבלת תערובת חלקה. מברישים בעדינות בצק עם חצי תערובת חלבון ביצה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
חלבוניםחלבונים
בצקבצק
דבשדבש
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
9
אופים בחום של 350 למשך 20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
מוציאים את התבנית מהתנור.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
11
מברישים את החלק העליון של הלחם בתערובת חלבון הביצה שנותרה; מפזרים שקדים.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
שקדיםשקדים
לחםלחם
12
אופים 10 דקות נוספות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
13
מוציאים מהתבנית; מצננים 10 דקות על רשת.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
מחבתמחבת

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסיםשקדים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק1חבילהקורט מלח להרתיח מיםקורט מלח להרתיח מים1גדוללבן ביצהלבן ביצה1גדולזנים של פטריותזנים של פטריות7696 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק14.7 אונקיות קמח לכל מטרה (בערך, מחולק14.7 אונקיות קמח לכל מטרה (בערך, מחולק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוזמרין טרי קצוץרוזמרין טרי קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2(יכול להיות או להרחיק)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחם 1% חלב דל שומן (100° עד 110°)חם 1% חלב דל שומן (100° עד 110°)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(חוֹרֶף)שמן זית, מחולקשמן זית, מחולק3(חוֹרֶף)ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים