קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

פטה דג כחול מעושן

פטה דג כחול מעושן
המתכון מעושן פטה Bluefish יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 45 דקות. מתאבן זה יש 778 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 67g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן גשו לסופר וקנו פלפל טחון טרי, חמאה, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: מעושן-bluefish Pâté, פטה דג כחול מעושן, ו מעושן Bluefish Pâté.

הוראות

1
מחית bluefish, גבינת שמנת, חמאה, וקוניאק במעבד מזון.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
דג כחולדג כחול
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
קוניאקקוניאק
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
מוסיפים את הבצל, רוטב ווסטרשייר ומיץ לימון. דופק את המכונה לסירוגין עד המרכיבים משולבים. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
לארוז לתוך צלחת הגשה ומפזרים עם האגוזים, אם באמצעות.
מרכיבים שתצטרך
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים
4
טעם
5
ספר, באמצעות מסד הנתונים תזונה USDA
6
רוג 'ר ברקוביץ, נשיא ומנכ" ל של Legal Sea Foods מאז 1992, החל לעבוד בשוק הדגים של משפחתו בגיל עשר. לעיתים קרובות הוא מציע את דעתו המקצועית על תעשיית הדיג בקטעי חדשות ברשת (CNN, CBS News "Eye on America", Nbc Nightly News), נתן עצות קולינריות והדגמות בתוכנית Today Show ו-Good Morning America, והרצאות רבות. הוא ואשתו לין מתגוררים בניוטון, מסצ ' וסטס. ג 'יין דורפר חיברה את ספר הבישול הקודם של מזון ימי עם ג' ורג ' ברקוביץ. היא מחברת מספר ספרי בישול, ביניהם הולכת סולו במטבח. אדוארד קורן הוא תורם קבוע לניו יורקר ואייר מספר ספרים, כולל חייו של כלב וכיצד לאכול כמו ילד. הוא גר בוורמונט.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
בצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצהבצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות Alsace Willm Pinot Gris Reserve. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.