קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות10
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פטריות ממולאות טונה

פטריות ממולאות טונה
פטריות ממולאות טונה עשויות להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 6 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל של 62 קלוריות. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם מלח ופלפל, אלבקור תונאן במים, גבינה שוויצרית וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 6 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ופסקאטרי דיאטה. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 29%. הציון הזה די גרוע. נסו פיקניק ממולא: עגבניות ממולאות טונאן וארטישוק, פלפל אדום, קישואים ממולאים בפטאן ואפונת חומוס, תפוחי מקינטוש ממולאים אגוזים וסוכר חום, תבשיל אטריות טונה עם פטריות קרמיני ובצל ירוק, ו פטריות ממולאות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שלב בקערה גדולה את הטונה, המיונז, הבצל המיובש, אבקת הבצל, התענוג המתוק, הגבינה השוויצרית, המלח והפלפל. ממלאים כובעי פטריות בתערובת הטונה; מניחים על תבנית עם נייר אפייה.
מרכיבים שתצטרך
בצל יבשבצל יבש
גבינה שוויצריתגבינה שוויצרית
מיונזמיונז
פטריותפטריות
פלפלפלפל
להתענגלהתענג
מלחמלח
טונהטונה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
3
אופים בתנור שחומם מראש עד שהפטריות רכות, ומתחילים לוותר על המיצים שלהם, 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה ניתן לזווג עם מרלו, פינו נואר, ו רוזויטיין. אף על פי שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז ' י יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים מתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות מדלנה מרלו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -19 דולר לבקבוק.
מדלנה מרלו
מדלנה מרלו
מדלנה מרלו מציעה ניחוחות של פירות בשלים ותבלינים מעץ אלון עם רמזים של וניל ואניס. טעמי פירות בשלים כוללים שזיף בהיר ופטל. טעמי פירות מברכים את החיך וטאנינים רכים ממסגרים את המרקם הרענן המצפה את הפה.