קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות35
דיאטותפסקאטרית
מגזין

פילה דגים ברוטב לימון

פילה דגים ברוטב לימון
פילה דגים עם רוטב לימון עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 497 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן למנה. אם יש לכם לימון קרד, פירורי לחם, אורז חוםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב לימון curd אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון אנג'ל מזון מלא לימון קרד ופטל טרי כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. מתכונים דומים: ספייס שפשף פילה דגים עם רוטב חמאה לימון, פילה דג אפוי לימון, ו פילה דג לימון חצוף.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו גרי סקייפול. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.