קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

פילה חזיר עשב עם פולנטה שמנת

פילה חזיר עשב עם פולנטה שמנת
פילה חזיר עשב עם פולנטה שמנת עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 26 גרם חלבון, 6 גרם שומן, ובסך הכל של 240 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם מיורן, פלפל, טימין וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף טוב של 53%. נסו פילה חזיר עם מנגולד שוויצרי ופולנטה, בשר חזיר עם ביסקוויטים, ו פילה חזיר בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
להכנת חזיר, שלבו 9 מרכיבים ראשונים בשקית ניילון גדולה עם רוכסן; אוטמים ומשרים במקרר למשך הלילה או עד 2 ימים.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
מחממים תנור ל 40
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
הסר חזיר מהתיק.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
4
מניחים חזיר על תבנית צלייה מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
5
אופים בחום של 400 למשך 30 דקות או עד שמדחום רושם 15
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור
6
מוציאים מהתנור; מכסים ומניחים לעמוד 10 דקות לפני החיתוך.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
להכנת פולנטה מחממים סיר בינוני על אש בינונית-גבוהה. מחבת מעיל עם תרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
פולנטהפולנטה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
8
מוסיפים בצל ו -2 שיני שום; מטגנים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
בצלבצל
9
מוסיפים מרק; מבשלים 5 דקות או עד שנוזל כמעט מתאדה.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
10
מוסיפים 2 1/2 כוסות מים; מנמיכים את האש ומבשלים 5 דקות. מוסיפים בהדרגה פולנטה, תוך ערבוב מתמיד עם מטרפה. מבשלים על אש בינונית 15 דקות או עד סמיך וקרמי, תוך ערבוב תדיר ומוסיפים בהדרגה 2 1/2 כוסות מים שנותרו. מערבבים פנימה חמאה, 1 כפית מלח ו 1/4 כפית פלפל.
מרכיבים שתצטרך
פולנטהפולנטה
חמאהחמאה
פלפלפלפל
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
11
מגישים עם חזיר.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
12
לתינוק: השמיט פלפל שחור בבשר החזיר והפולנטה. לגרוס כמות קטנה של בשר חזיר מבושל.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
חזיר מבושלחזיר מבושל
פולנטהפולנטה
חזירחזיר
13
מגישים חזיר מגורר ופולנטה בקערה קטנה או על צלחת מסגרת.
מרכיבים שתצטרך
חזיר משךחזיר משך
פולנטהפולנטה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מרז'ורם טרי קצוץמרז'ורם טרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוזמרין טרי קצוץרוזמרין טרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר פילה, גזוזבשר חזיר פילה, גזוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו טרי קצוץאורגנו טרי קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפולנטה יבשהפולנטה יבשה1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1בצל צהוב בינוני, קצוץמים, מחולקיםמים, מחולקים