קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות4
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פילה משונן מטוגן צפון-מערבי

פילה משונן מטוגן צפון-מערבי
פילה צדפות גילוח מטוגנות צפון-מערב דורש סביב 30 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה זו מכילה כ 8 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 233 קלוריות. מתאים ל-8 מנות. אם יש לכם חמאה, רוטב פלפל, טרגון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-4 היו אומרים שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. וזה די גרוע. מתכונים דומים: קישואים וצדפות גילוח, מרק צדפות תער עם פטריות כמהין שחורות, לפת וקורנית, ו פילה דג מטוגן.

הוראות

1
מקציפים ביצים, רוטב פלפל חריף, מלח ופלפל יחד בקערה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
פלפלפלפל
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים יחד את panko ו tarragon בקערה שנייה.
מרכיבים שתצטרך
טרגוןטרגון
פאנקו.פאנקו.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מניחים את הקמח בקערה שלישית. טובלים צדפה תער לתוך הביצה, ואז לתוך הקמח, ואז חזרה לתוך הביצה, ואז לוחצים על הצדפה לתוך הפנקו. לזרוק בעדינות בין הידיים כך כל breading כי לא תקוע יכול ליפול משם.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
פאנקו.פאנקו.
2 כוסות תערובת מלית מתובלת עשבי תיבול, מרוסקת2 כוסות תערובת מלית מתובלת עשבי תיבול, מרוסקת
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מניחים את הצדפות בפירורי לחם על צלחת תוך פירורי לחם את השאר; לא מחסנית.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
5
מחממים חמאה במחבת מעל חום בינוני-גבוה. צדפות מטוגנות עד השחמה קלה, על 1 דקה בכל צד. אל תבשלו יתר על המידה או שהם יהפכו לקשים.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
צדפותצדפות
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

צדפות בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, מוסקדט, וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה הנהר הרוסי La Crema עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.