קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות1
ציון בריאות62
מגזין

פילה סול ביין לבן

פילה סול ביין לבן
פילה סול ביין לבן הוא pescatarian מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %63 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. מנה אחת מכילה 2325 קלוריות, 229 גרם חלבון ו 126 גרם שומן. אם יש לכם בצל ירוק, פטרוזיליה, שמנת כבדהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. מתכונים דומים: פילה סול ביין לבן, Mykonos פילה סול, ו פילה של פלורנטין הבלעדית.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות.לשטוף פילה יבש מתבלים עם מלח ופלפל.מסדרים פילה בתבנית אפייה בחמאה בשכבה אחת ומפזרים את הבצל הירוק, חמאה מומסת, יין, בצפיפות, טימין ועלי דפנה.מכסים בנייר משומן שפונה כלפי מטה, ואז מכסים צלחת ואופים 20 דקות.בזהירות להסיר פילה מתבנית אפייה.מסננים מיצי פאן לתוך סיר קטן, להוסיף 1 חמאת כף, ולתת להמיס.מערבבים את הקמח, מוסיפים את השמנת ומבשלים 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
יוצקים דגים ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק

מרכיבים

2עלי דפנה, מרוסקיםעלי דפנה, מרוסקים2עלי דפנה, מרוסקיםעלי דפנה, מרוסקים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה4(חוֹרֶף)חמאה מומסתחמאה מומסת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש2(יכול להיות או להרחיק)קמחקמח2(יכול להיות או להרחיק)קמחקמח2בצל ירוק או 2 בצל ירוק, קצוץבצל ירוק או 2 בצל ירוק, קצוץ2בצל ירוק או בצל ירוק, קצוץבצל ירוק או בצל ירוק, קצוץ2(חוֹרֶף)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2(חוֹרֶף)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה קצוצהפטרוזיליה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה קצוצהפטרוזיליה קצוצה1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה יחידפילה יחיד907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה יחידפילה יחיד1(יכול להיות או להרחיק)2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום1(יכול להיות או להרחיק)2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינו קפוסלדו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.