קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות50
מגזין

פילה סלמון בגריל עם זיגוג בלסמי

פילה סלמון בגריל עם זיגוג בלסמי
פילה סלמון בגריל עם זיגוג בלסמי נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה 376 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 23 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לך חומץ בלסמי, שמן זית, פילה סלמון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. עם כפית מתכונים דומים: פילה סלמון דיז'ון בלסמי, פילה סלמון מזוגג בלסמי, ו סלמון עם זיגוג בלסמי.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פולי ג ' ונסון Carneros שרדונה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.