קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות66
מגזין

פילה סלמון טריאקי מייפל

פילה סלמון טריאקי מייפל
פילה סלמון טריאקי מייפל יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 334 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח היפני. גשו לסופר וקנו סירופ מייפל, פילה סלמון, רוטב סויה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב רוטב סויה דל נתרן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג זרעי צ'יה בטטה עם רוטב שוקולד כקינוח. מתכונים דומים: פילה סלמון מזוגג מייפל, פילה סלמון מזוגג אדר, ו סלמון כתום-מייפל טריאקי.

הוראות

1
בקערה קטנה, לטאטא את חמשת החומרים הראשונים עד מעורבב.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
הסר 1/2 כוס עבור basting; לכסות להכניס למקרר.
3
יוצקים המרינדה הנותרים לתוך שקית פלסטיק resealable גדול.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
4
הוסף סלמון; שקית חותם ולהפוך מעיל. להכניס למקרר 1-3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
5
מסננים סלמון, משליכים מרינדה בשקית. להרטיב מגבת נייר עם שמן בישול; באמצעות מלקחיים ארוכים מטופלים, לשפשף על מתלה גריל כדי מעיל בקלילות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
גרילגריל
מלקחייםמלקחיים
6
מניחים סלמון על מתלה גריל, צד העור למטה. גריל, מכוסה, מעל חום בינוני או צלייה 4 ב. מחום 10-12 דקות או עד פתיתי דגים בקלות עם מזלג, צולה לעתים קרובות במהלך 4 הדקות האחרונות.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה פולי ג ' ונסון Carneros עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.